Detta har förmodligen hänt dig, eller åtminstone har du sett det?
Behöver du ett starkt, högkvalitativt, lyxigt och stort paraply för regn som:
Vårt Royal Walk stora paraply är precis det du behöver!
AUTO OPEN med ett stilrent paraply av trähandtag och bärhylsa med axelrem
- KLASSISK STOR GOLF Paraply med automatiskt öppningssystem med en knapptryckning. Det böjda snygga trähandtaget ger komfort och stödjer dig när du går!
- Royal Walk stort paraply kommer med en matchande axelremsärm av svart märke.
- Lätt att bära, kompakt och elegant när den viks in i ärmen.
54
Tum (137 cm) båge och 47 tum (120 cm) i diameter
16
Starka ribbor av aluminiumlegering och glasfiber
100
% Regnskydd för 2 personer
5
Bästsäljande priser i 5 europeiska länder
150000
Lyckliga kunder
Stort vindtätt paraply med ultrastark ramkonstruktion
- Du får en stor kapell stick paraply för regn, med stöd av en extremt slitstark aluminiumram och 16 ribbor i glasfiber, elegant kompletteras av ett bekvämt handtag i äkta trä.
- Detta gör det stora paraplyet med en diameter på 120 cm lätt att bära och motståndskraftig mot starka och stormiga vindar.
Skaffa vårt slitstarka och samtidigt lätta Royal Walk stora paraply nu!


Stort paraply – Stort nog för två
- Med sin 39 tum (99 cm) längd och 47 tum (120 cm) i diameter kommer det stora Royal Walk paraplyet att hålla dig och din partner säkra från det våta regniga brittiska vädret.
-
- Större kapell än de flesta på marknaden
- Fler revben – mer stabilitet
- Skyddar dig och din älskade från regnet
- Du kan vara säker på att när du lämnar ditt hem kommer du att gå tillbaka torr!
Om du letar efter ett stort paraply för män eller kvinnor är detta det perfekta valet!
Royal Walk stort paraply skyddar både från kraftiga regn och solens UV-strålar
- Stort paraply för regn med UV-skydd
- Tillverkad av material av högsta kvalitet och har testats i regniga och blåsiga Storbritannien
- Stort käppparaply designat för att möta behoven hos både män och kvinnor
- Det bästa stora paraplyet för regn du kan ha
- Med sin lätta men starka konstruktion är den ett idealiskt alternativ även för att välja ett damparaply.
Ett stort paraply för regn som ger klass, stil och ett stort nöje att använda

Supersnabbtorkande paraply!
- Lyxigt stort paraply med supersnabbtorkande tyg – den perfekta kombinationen!
- Lätt 190T vattenavvisande högdensitetstyg med Teflon beläggning, håller dig torr och skyddad från regn.
- Regndroppar bara glider åt sidan – vattendroppar rinner och absorberas inte i tyget. Allt detta gör att Royal Walk stora paraply torkar direkt efter försiktig skakning.

Walking stick paraply med j-format krokhandtag i trä
2-års internationell garanti
- Stor brolly för 2 personer
- Stort paraply med vindtätt skydd
- Vattentät – vattenavvisande tyg
- Stort paraply med UV-skydd
- Royal Walk Luxury Line
- Bekvämt och skönt handtag i naturligt trä
- Slitstarkt käppparaply
- Stöds av svart aluminiumram, 16 ribbor i glasfiber och ett snyggt bekvämt J-böjt träkrokhandtag
*** 2 ÅRS FULL INTERNATIONELL GARANTI – Varje Royal Walk stort paraply med trähandtag kommer med en 2 års internationell garanti mot defekter.
* Om du har några frågor eller förslag är du också välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Klassiskt lyxigt paraply med vackert trähandtag
- Den lyxiga Royal Walk regnparaply är utrustad med ett elegant märkt J-format trähandtag gjord av naturligt trä, vilket gör det till ett av de lyxigaste och mest köpta regnparaplyerna i Europa
- Naturligt trä, speciellt utvalt för detta ändamål, används för att göra handtaget på lyxparaplyet för regn för att framgångsrikt motstå upprepad exponering för fukt och vatten.
En av de bästa presenterna som kan göras – vacker, funktionell och hållbar över tid.


Royal Walk stora paraplyspecifikationer:
- Öppnar och stängs automatiskt
- Svart aluminiumram och 16 slitstarka ribbor i glasfiber
- Stabilt och lyxigt J-format trähandtag
- Bärärm med axelrem – svart märkesficka för att slänga paraplyet och enkel transport
- Walking stick paraplyfunktion
- Mäter 39 tum (99 cm) lång och 47 tum (120 cm) i diameter och 54 tum (138 cm) när bågen är öppen
- Material: Premium 190T Pongee-tyg
Vad gör Royal Walk till ett önskat och unikt paraply?
- Det finns ingen speciell hemlighet med det. Att använda material av bästa kvalitet, lyxig design och stor uppmärksamhet på detaljer – detta gör den enastående!
- Royal Walk stora paraply med traditionellt trähandtag är extremt vackert och stilrent och passar både män och kvinnor.
- Det här robusta stora paraplyet kan användas som en käpphjälp för att gå i svår terräng.
- Det lyxiga Royal Walk stora paraplyet för regn som alla borde ha!
Skaffa ett Royal Walk stort paraply och du kommer att känna skillnaden inom en sekund.


Mobilapp för regnpåminnelse
Glöm aldrig ditt paraply hemma igen
Gratis prenumeration
Njut av en gratis livstidsprenumeration på vår Rain reminder mobilapp endast för royal walk kunder
Anpassningsbara aviseringar
Ställ in ett morgon- och kvällsmeddelande vid vald tid på dagen för att meddela dig om det finns möjlighet till nederbörd.
Exakt väderprognos
Vår regnpåminnelse ger korrekt prognos för dina nuvarande och favoritplatser
Glöm aldrig ditt paraply
- Gratis prenumeration
- Snabb kundsupport
- Aktuella och favoritplatser
- Flexibla dagliga aviseringar
- Timme & daglig prognos
- Pålitlig regnsannolikhet
- Enkel & vacker design
- Ytterligare förmåner och rabatter
Hur får man garantin och Rain reminder-mobilappen?
- Varje paraply kommer med ett bifogat flygblad med en QR-kod.
- Skanna QR-koden med din smartphonekamera (om du inte har en QR-kodskanner kan du ladda ner den gratis för iOS- och Android-smarttelefoner).
- Få 2 års garanti och en gratis prenumeration på vår Rain reminder mobilapp.
- Varje gång när det finns möjlighet till nederbörd kommer du att meddelas med en skärmavisering från din smartphone.

4500
Positiva recensioner på Amazon
5
Europeiska länder – Bästsäljande stort paraply
5
Priser för bästa paraply på specialiserade paraplywebbplatser från Storbritannien
Det perfekta paraplyet för män eller kvinnor med det bästa regnskyddet – det är ditt val!
Som ett av de mest sålda lyxiga stora regnparaplyerna i Europa har vi tillräckligt detaljerad kundprofilstatistik. Antalet köp som görs av män och kvinnor är nästan lika stort. Detta är en indikation på att vårt stora lyxiga regnparaply är ett perfekt val för både män och kvinnor.
Det mest sålda stora paraplyet i Europa
med över 100,000 2022 försäljningar över hela Europa XNUMX
Det mest sålda stora paraplyet i Europa







































Louix Freeth -
Medan det första paraplyet som skickades till mig var skadat (skaftet var böjt, vilket gjorde den automatiska öppningsfunktionen värdelös), gjorde den graciösa 2-åriga garantin mig möjlighet att få ett snabbt byte, och tack vare kundsupportteamet var processen enkel. 🙂
NickyNicky -
Jag är mycket besviken på den här produkten. Jag har använt den två gånger, och insåg först den andra gången att den läcker vatten inuti. Jag var så nöjd med storleken på paraplyet, men jag ångrar att jag köpte det.
Igen -
Jag var i behov av en käpp och ett paraply och den här produkten löste båda dessa.
Bee -
Lätt och lätt att bära. Orkar bra i hårda vindar. Bra täckning från regn
Ricardo Martin Hernandez -
Compré este paraguas hace un año. Al año el paraguas se rompió a la hora de cerrarlo, quedando el paraguas totalmente inservible. El paraguas viene con 2 años de garantía. Kontakta Emma y todo fueron facilidades. Simplemente les envié un par de fotos del desperfecto y me han hecho llegar un paraguas totalmente nuevo sin coste. El paraguas es un paraguas grande y robusto, pero por algún motivo se rompió. Ningún artículo está exento de que pueda sufrir algún desperfecto. Pero es ahí cuando la atención postventa y garantía del producto debe responder y en este caso no puede ser mejor.
Julio D. Jiménez Luque -
Aunque se ve muy ligero y de poco peso, se muestra sólido y con muy buen acabado. Aún no he podido comprobar la impermeabilidad.
Fräulein C. -
Robustare schöner Schirm der sehr gut verarbeitet ist. Bei Regen funktional bei Wind robust ohne zurück klappen. Ausreichend auch für 2 Personen.
Simon -
Även om produkten utvecklade ett fel, åtgärdade de situationen omedelbart när jag kontaktade säljaren. Skulle rekommendera starkt.
DY -
Der Schirm ist sehr schön verarbeitet und sieht auch sehr gut aus.Die Tragetasche find ich Super, weil man Ihn bequem über die Schulter hängen kann. Er läßt sich leicht öffnen und wieder verschließen. Vor kurzem trat ein Problem auf, eine der Nieten hat sich gelöst. Nach Reklamation beim Verkäufer kam umgehend Ersatz. Så en liten liten kapacitet kan göras i värsta fall, då ersättningen för Ersatz gesorgt blir och den Regenschirm verklig sehr stabil verarbeitet ist, trotzdem 5 Sterne.
Fru T. -
Utmärkt produkt! Riktigt stark och stadig även när det blåser rejält. Skulle rekommendera
conny -
schirm wurde nicht mal verwendet, war kaputt beim 1. mal aufspannen, ein Teil flog davon und das wars dann. Es wurde darauf bestanden, den Schirm zurück zu schicken – super unpraktisch bei dem Teil, leider hatten wir den Karton nicht mehr.ich kan dieses Produkt nicht emfehlen, was schade ist, er wäre hübsch gewesen.
Philip J. Vickers -
Låsmekanismen som gör att du kan stänga paraplyet ramlade av någonstans under dess tredje eller fjärde användning. Kan bara stänga paraplyet genom att linda ihop det (blötblött) och fästa kardborrebandet för att rulla det. Väldigt fattig.
massimo -
finalmente un ombrello che copre te e anche la borsa a tracolla che ti porti oppure lo zaino che hai sulle spalle.
Simon -
Fantastisk produkt, superstark och stor nog för två personer och lätt nog att svänga runt när den är stängd som Sherlock Holmes!
Den röda baronen -
Grande (suficiente para 2 personas) y fuerte. También är mycket elegant
Mikrofon -
Starkt och elegant paraply. Det är dyrt för ett paraply men värt pengarna. Tre skolmammor har frågat mig om det!! Garantin är uppfylld – min fick en böj i spetsen efter andra användningen och när jag mailade företaget skickade de en ny till mig.
Wiktoria -
Vi lämnar på toppen av en kulle och här kan vinden vara mycket hård. Detta paraply överlevde dem alla 🙂
Hosianna -
Perfekt även i ganska hård vind och kraftigt regn
kinell -
Snabb leverans ... innan förutspått ... tack ..! ser bra ut, som storleken och ett större antal revben, vilket gör den mer böjd än några raka paneler...ja, jag vet vad jag menar...en snygg väska att lägga den i, som jag förmodligen kommer att förlora men den är avsedd att leva i bilen...åh...och jag gillar den "konventionella" böjda handtagsstilen...tack..
Genicfred -
Mycket nöjd
anni -
Toller Schiem, sehr robust und gut verarbeitet.Man passt gut zu zweit zusammen drunter wenn man steht.
Wolfgang Zimmermann -
Schöne Größe, auch für 2 Personen. die zusätzlichen Streben machen den Schirm sehr stabil. Auch der Preis ist für diese Qualität akzeptabel.
xavier -
Es un paraguas real a lo descrito en su publicación ,fino ya la vez fuerte, grande ya a la vez cómodo, no hay viento que lo logre doblar o romper y el agua sin ningún problema , lo que es un autentico paraguas. Hacia mucho que no tenia un paraguas así en mis manos.
Andreas Muller -
Deser elegante sehr große Schirm ist perfect für jeden Anlass!Er ist sehr gut verarbeitet and mit Teflon beschichtet. Das Wasser perlt super ab.Qualitativ sehr hochwertig mit Holzgriff.Da där kupongen aktiveras på Amazons hemsida har inte blivit berömd, skriv mer av Verkäufer som fünf Prozent sogar im Nachhinein gut!Perfekter Service!Ich bin sehr zufrieden.
tina -
det var för min dotter så jag kommer uppdatera hur det går
Amazon kund -
Hittills det bästa paraplyet för regniga dagar jag någonsin haft och med vacker, robust design. Tack Royal Walk.
Amazon kund -
Jag hittade att detta paraply är precis det jag letade efter, jag har haft ett litet paraply tidigare och behövde ett stort paraply för de regniga dagarna.
Saahil Lakhani -
Snyggt paraply men handtag av dålig kvalitet – kunde inte hantera lite vind och knäppte vid första användningen.
Circe -
Dies ist zwar kein Original Brigg Schirm von Swain Adeney Brigg aus London, aber eine sehr gute Alternative die nur einen Bruchteil costet. Vor allem für alle von Vorteil die Schirme überall liegen lassen. Gute Verarbeitung, Wetter- och Wind erprobt Made in UK! Sehr zu empfehlen!!
Snakedoc -
Leider ist der Kopf relativ schnell abgefallen! Hab mir mehr unter dem Schirm versprochen! Hat eigentlich einen guten Eindruck gemacht!
Kaloyan Nanev -
Detta herrparaply är fantastiskt. Den är perfekt för 2 personer under det blåsiga regnet. Älskar sommarpromenaderna i det regniga London med min fru Jennie. Stort paraply med rejäl pinne, snyggt trähandtag. XXL en! ÄLSKAR DET
Daniel länge -
Fick detta paraply i present mycket glad kvalitetshandtag och tyg härlig finsk mycket nöjd +5
thth -
Detta paraply är av mycket dålig kvalitet. Det verkar som att en sak med den gick sönder varje vecka när jag använde den. Handtaget är av plast och första dagen fick det repor och lämnade permanenta märken. Sedan gick remmen sönder. Sedan stack låsmekanismen ut. Sedan lossnade hela vattenskyddet och stolpen som du kan se på bild ett, den kan glida upp och ner på stolpen. Oanvändbart. Om du bara använder paraplyer mycket ibland eller för kosmetiska ändamål kan detta vara något för dig. Men om du planerar att använda det regelbundet så kommer det inte att hålla eftersom kvaliteten är dålig.
Simon B. -
Der Schirm macht auf den ersten Blick einen guten Eindruck und nicht zuletzt lassen die Rezensionen einen qualitativ hochwertiges Produkt erwarten.Wie bereits dem Titel meiner Rezension zu entnehmen ist, vermute ich im Fall des Schirms welchen ich erhielt eine Fehlproduktion. Die Rippen schienen mangelhaft “vernietet” zu sein und leichter Druck auf den aufgespannten Schirm ließ die Rippen dann direkt nachgeben. Folglich werde ich den Schirm zurücksenden.Sollte Sie meine Rezension zum Zweifeln gebracht haben, dann empfehle ich Ihnen es mir gleich zu tun och auf das Modell des Herstellers “Collar and Cuffs London” umzusteigen. Diesen Schirm habe ich vor Jahren meiner damaligen Freundin geschenkt und er hat sowohl sie als auch mich über Jahre immer verlässlich vor Wind und Wetter geschützt. Den här modellen är tillgänglig för tidpunkten. Rezension knapp 5€ tas ut som Schirm från “Royal Walk”. Ich habe das Modell jetzt auch für mich gekauft.
Amazon kund -
Fantastiskt paraply! Stod på en blåsig strand i Skottland och inga som helst problem. Älskar handlingen i auto-pop-up, mycket tillfredsställande. Kunde vara lite starkare när den öppnade i vinden men väl uppe vände den inte en enda gång – riktigt imponerad. Skulle rekommendera.
Norbert Fischer -
Ein Außergewöhnlich guter Herrenschirm. Qualität sehr gut. Größe sehr gut. Bei Wind sehr stabil. Die Idee mit der Hülle zum umhängen einfach super. In Deutschland keinen Schirm in dieser Qualität und zu diesem Preis gefunden. Freundliche Grüße
Ike -
Der Schirm macht einen gut verarbeiteten Eindruck. 1.40m Spannweite ist Ideal für grosse Personen.
Bartek -
Jag köpte paraplyet för över ett år sedan och hade inga problem. Tills denna vecka. Tyvärr har jag tappat hylsan, spetsen på paraplyet, vilket lämnar mig med ett öppet skaft och med vatten som kommer in i brollyn. Rapporterade problemet till säljaren/tillverkaren och fick ett svar samma dag och erbjöd mig ett ersättningsparaply. Den har kommit idag, 3 dagar efter första kontakten. Fantastiska grejer killar! Tack!
Amazon kund -
Der Schirm ist in einer Hülle mit Schlaufe / Riemen, so dass dieser auch über die Schulter getragen werden kann. Der Schirm öffnet über eine Automatik, die anfangs etwas zögerlich – dann aber überzeugend öffnet.Die Größe ist für eine Person sehr gut ausreichen, für zwei eher knapp. Durch die vielen Streben wirkt är sehr stabil. Den ersten (leichten) Regenschauer hat das Gewebe gut abgehalten. Wie är sich bei Starkregen und starkem Wind bzw. auf Dauer verhält, kann ich natürlich noch nicht sagen. Der erste Eindruck är positivt.
Udo Reisgies -
Noch keine negativen Erfahrungen gemacht. Robust Ausführung, Sportplatz geeignet. Vind u. Regendicht. Preis-/Leistungsverhältnis OK.
Amazon kund -
Helt enkelt, jättebra
Paraply 
Jean -
Der Regenschirm ist super, aber er könnte um einiges Stabiler sein und dickere Qualität vom Stoff her vertragen.Bei der Größe ist er sehr Windempfindlich weshalb er auch Stabiler werden shoulde.
AAVV -
Ottimo ombrello!!! Robusto e solido, ma leggero e maneggevole. Ideale per persone di alta statura !!
Daniele Spinelli -
davvero grande, robusto, in due anni nessun difetto
Børge Johnsen -
Habe eine kritische Bewertung verfasst, da mein Schirm nicht so lange durchgehalten hat, wie ich mir das gewünscht hätte. Kundservice hatten innerhalb weniger Stunden reagiert och ett par Tage später hatte ich kostenlos einen neuen in der Hand. Super!
Kevin Le Breton -
Detta är det bästa paraplyet som jag har ägt, mycket bra i vinden håller mig och min fru torra, skulle rekommendera.
carl läste -
Fantastisk produkt. Jag använder detta paraply flera gånger i veckan för tillfället och det sviker mig aldrig.
Daniela Rodriguez -
Mycket bra paraply. Klassisk och elegant, bred och robust
Vladimiro De Angelo -
Anacleto Adornetto -
Amazon kund -
Wow, vilken grej av dålig kvalitet. Använd en gång i milt regn, ingen vind. Efter 10 minuter började handtaget lossna och delas på mitten. Andra gången jag försökte stänga det gick det centrala skaftet rakt igenom toppen av paraplyet. Paraplyet förblev öppet och gled ner till handtaget som sedan föll av. Ärligt talat, det är som ett komediparaply
Omar Mansour -
Stor nog för ett par och vindtät
Boscoboy -
Handtaget knäppte i en vindpust. Efter att ha köpt den för bara ett år sedan kontaktade jag kundtjänst, som svarade väldigt snabbt. När jag hade skickat ett foto av problemet bytte de ut paraplyet utan kostnad. Den kom två dagar senare. Jag kunde inte begära bättre service, och paraplyet är fantastiskt förresten!
Fröken B. -
Handtaget gick sönder inom 1 månad, skräpkvalitet
Virvlande -
Vilken bra brolly. Stark i alla vindar. Större chans att flyga än att den vänder sig ut och in
Addicted2AmazonAddicted2Amazon -
Åh Gud, jag kan seriöst inte fel på detta paraply! Dessutom, bara för att jag inte längre behövde lyssna på min mammas tjat (vars lilla skräpiga paraply jag tydligen, utan att jag visste, slängde förra året!!!! Verkligen???), skulle jag ge den här 20
! Jag kommer inte längre att behöva stanna vid varje brolliesställ i stormarknader när jag skjuter en vagn med mat till min bil, men hon kommer av misstag medvetet ihåg det "dyrbara" paraplyet, misslyckas med att välja ett bland paraplyerna som erbjuds och tjatar hela vägen hem om det. LOL! Ingen kan tacka nej till den här! Det är helt enkelt fantastiskt! Det är en av de där käpparna, med en metallände som inte blir repad! Riktigt stark mekanism, mycket bra spänning när den är öppen, kompakt när den är stängd, i en praktisk väska! Bara utmärkt! Tänk på... mamma kommer förmodligen att säga att hennes gamla var bättre, eftersom den var lättare. LOL
DAC -
Snyggt stort paraply som inte ser konstigt ut som en käpp.
Thomas Simnacher -
Der Schirm ist sehr Stabil. Bei Wind ist er noch nie umgeklappt und auch sonst bin ich sehr zufrieden.Vor kurzem hatte sich die Naht an einer Kappe, die den Stoff spannt, gelöst och der Kundenservice hat, dank der enthaltenen 2-Jahres-Garantie, das Problem innerhalb von 3 Tagen gelöst. Så einen Service wünscht man sich öfters.
charan krishna nichenametla -
Fick testa detta paraply i hårt väder i min stad som ligger i en dal. Idag blåste det väldigt mycket och verkade vara stabilt, till skillnad från min gamla som var ineffektiv. Jag antar att två personer kan passa in i detta enorma paraply.
Gergana Haritonova -
Jag har köpt den till min pappas födelsedagspresent och han var väldigt glad. Detta paraply värt varenda krona. Han älskade det :))
michael w. -
Utmärkt produkt ... Fungerar bra även i 20 mph vind
Wow -
Nach Bestellung kam der Schirm bereits nach zwei Tagen in einem großen Karton an. Der Schirm är optimal, stor genug für Zwei och sehr robust. Für das Produkt und den Service ist der Preis gering. Wir werden noch einen als Gästeschirm kaufen.
baako -
Det var värt det
Petru -
Om du inte vill bli blöt ta en av dessa, väldigt lätta, stora och solida produkter.
Tom -
Jag har använt paraplyet i över ett år. Den skyddar väl mot hård vind och regn. Nyligen märkte jag trasiga eker och fick omedelbart en ersättning under 2 års garanti. Kundtjänsten är utmärkt. Det levererades väldigt snabbt.
Herr DE Miller -
Detta en genuin recension av detta paraply. Härlig storlek och känsla men det gick sönder efter 10 sekunder i vinden. Skaftet böjde sig bakåt, vek sig i två delar och sedan knäcktes skaftet i två delar. Jag har aldrig sett det i ett paraply. Om det regnar och blåser hur kan en kund hålla sig torr? Mycket dålig!
rkpascoe -
använde den bara två gånger och jag kan se att den kommer att leva upp till beskrivningen.
Romulus -
Mina omedelbara intryck av att använda paraplyet var att det var av bra kvalitet med ett bra handtag. Men vid första användningen tappade en av nitarna som förbinder två av paraplyekrarna. Kontaktade företaget och de var glada över att kunna byta ut det, vilket var betryggande. Mycket nöjd med den nya. Snygg och har en exklusiv känsla. Rekommenderar gärna
Hassler -
Einen Sturm hat der Schirm noch nicht mitgemacht, doch erscheint är sehr robust. Das zeigt sich schon daran, dass ich mich aufstützen kann. Fast schon eine Gehhilfe
.Så viele Streben geben auch dem Schirmstoff guten stabilen Halt. Die Größe är genial för 2 personer. Klare Kaufempfehlung.
DONGJIAWEI -
Den bryts av vinden. Precis som ett värdelöst skräp
Michael -
Neulich hat es gehagelt und gestürmt. Der Regenschirm wird einen eher aus der Hand gerissen, as dass er durch Wind kaputt geht.
polcat -
En plats med afternoon tea och gurkmackor ska passa perfekt till ens nya kungliga paraply.
Francis Goodwin -
Är en mycket stor paraply av god kvalitet men svår att gå i stan och trånga platser, det stod en 2 personers umbi och det är det.
stella -
Detta paraply var fantastiskt under de senaste skyfallen och jag är så glad att jag köpte det, väldigt billigt för dess praktiska egenskaper och extremt snygg design, dyker upp av sig självt om du har shopping i andra handen och så mysigt att gå med vänner och familj tillsammans.
Mark Willey -
Dies ist der beste Regenschirm den ich bisher hatte.Er ist sehr stabil (Sturmfest), leicht und gut verarbeitet.Er ist groß genug das er auch für zwei reicht.Ich bin sehr zufrieden!Klare Kaufempfehlung.
Henri Eicher -
Habe noch 2 weitere Schirme beställt
Tanzmaus -
Ein schöner großer Regenschirm für 2 Personen. Der Schirm macht einen sehr stabilen Eindruck. Gute Verarbeitung. Wir hoffen, dass är sich weiterhin bewährt.
George -
Hållbarhet kommer att mätas inom mer än några månader efter ett köp, men jag kan säga att den här produkten redan har varit användbar där jag arbetar. Det har regnat mycket den senaste tiden. Det är verkligen ett snyggt paraply. Jag skulle kunna tänka mig att en orkan slår det, men under normala blåsiga förhållanden borde det räcka.
Tedtobtwe -
An sich find ich ihn schön, groß und gut verarbeitet. Ich habe ihn extra gekauft, då är versprach, bei Wind nicht umzuknicken. Das tat er allerdings schon bei dem ersten Wind, der für meine Verhältnisse noch nicht mal so heftig war. Daher bin ich schon enttäuscht. Aber wenn man darauf nicht so sehr Wert legt, ist es ein eleganter Regenschirm.
Hans Karsch -
Gute VerarbeitungDer Schirm entspricht den Erwartungen, Geringes Gewicht och der harten Griff bewerkstelligen dir einen guten Tragekomfort
Vikas RamanVikas Raman -
Dålig kvalitet för priset.
dafinnley5 -
fint stort täcke från regn men inte haft något ännu.
Amazon kund -
Detta är ett utmärkt paraply, det är stort och välbyggt. Den tål hård vind och den torkar snabbt. Den levererades långt före det beräknade leveransdatumet. Jag hoppas att detta hjälper Idris
Joseph Fuller -
När jag använde den här produkten på sin första utflykt i regnet, gick den medföljande bärhylsan sönder vilket innebar att paraplyet tappade av min axel och skadades. Men jag förklarade min situation för 'royal walk' kundsupport och de var mycket hjälpsamma. De var mycket förstående och skickade mig ett helt nytt paraply som ersättare. Bara på kundsupporten kan jag varmt rekommendera 'Royal Walk'
Usman A. -
Bra stadigt paraply. Inte ett litet paraply
Jose -
Es un paraguas muy bueno sobre todo para esos días de lluvia y viento como hoy que casi salgo volando y el paraguas perfecto
marcel -
Den bästa Schirm någonsin. Er ist stabil och extrem sturmfest. Bei einer Sturmböe könnte man sich daran fest halten und abheben. Wie ein Paragleiter und nie wieder landen, er würde mich einmal um die Erde fliegen lassen, so stabil und wertig ist er. Ich fliege auf diesen Schirm im wahrsten Sinne des Wortes.
David Cole och Lisa Jackson -
Mycket nöjd med brolly. Dess en bra storlek för två personer precis som annonseras. Har inte använt i vind än o kan inte kommentera det. Jag tycker inte att den är stark nog att använda som käpp vilket jag skulle ha velat eftersom den är ganska lång. Jag tror inte det skulle ta mig att lägga någon vikt på det för ofta. Det är dock en jävligt bra brolly och jag är väl nöjd.
Mark K. -
Bra paraply, utmärkt kvalitet för priset
filosofi -
Mycket robust. Bra storlek. Fast produkt.
Christopher Wilkinson -
Fungerade bra i en vecka och bröt sedan vid öppning. Fjädern gick sönder och spindlarna också. Synd, annars var det ett fint paraply.
Paul Davies -
Mycket bra gjort
Läraren -
Välgjord och mycket lämplig för ändamålet. Bra styling också.
casjo -
Paraplyen är perfekt för det vi tänker använda den till, den verkar väldigt stark och av god kvalitet. Leveransen gick före schemat, vi kunde inte skylla på köpet.
James Holloway Hughes kt -
Mycket stark även i hård vind
Stefano -
Pessimo acquistoL ombrello ha una stoffa molto leggera ed é arrivato con 3 tagli netti sul tessutoRestituito immediatamente ( operazione semplice da fare con poste italiane con istruzioni semplici da parte di Amazon )
Peter Boultwood -
För att snart få poäng hållbarhet
Ramón Monzó -
De momento solo lo han usado una vez, men fue con lluvia y viento y el paraguas aguantó muy bien. La apertura automática funciona perfectamente y la funda con cinta para colgar es muy práctica.
Amazon kund -
Täck dig helt
Vekaso -
Great
Charlie -
Bra kvalité på brollie, har en fin automatisk handling gör sig bra i svag vind har ännu inte testat den i storm. Ser ut som en kvalitetsprodukt och presterar.
anonym -
Macht var er soll. Die Lieferung könnte schneller sein aber der Schirm ist einwandfrei und macht einen sehr robusten Eindruck.
Kunde Amazon -
Fue para un regalo y le encantó. De momento poco uso pero parece firme
Chipotle -
Auf der Suche nach einem großen, schwarzen Schirm sind wir auf dieses Angebot gestoßen. Beim dritten Öffnen trennte sich der Schirm vom Stock. Wir reklamierten und es gab keine Diskussion, der Schriftverkehr war sehr schnell abgewickelt, der neue Schirm wurde auf den Weg gebracht. Leider kam der Karton defekt an, er war an einer Ecke nass geworden, der Schirm hade sich dort durch den Karton gebohrt und die Spitze war so verbogen worden – ein Verschulden des Transporteurs, nicht des Herstellers. Royal Walk war wieder sehr höflich und hat allt då setzt, enen neuen Schirm unversehrt in kürzester Zeit zu uns zu bringen. Jetzt sind wir wirklich gespannt, wie lange der neue Schirm hält – aber der Service ist unbedingt hervorzuheben.Anzumerken ist noch – die Spitze des Schirms ist anders, as auf der Abbildung.
Michael Busby -
Så snygg och robust. Kommer i klar film
Andrew Mckeown -
Mycket nöjd
Alpha Um -
KJ -
Utmärkt storlek och mycket stark, med mer än vanligt robusta ekrar. Används ofta de senaste dagarna, på grund av kraftigt regn, och visade sig vara ett mycket användbart köp och mycket effektivt. Imponerande automatisk mekanism vid öppning av paraply. Dessutom smart skal med praktisk axelrem. Effektiv service. Skulle definitivt rekommendera.
Nico Schulz -
Der Schirm hat bisscher allem standgehalten und hat noch keine einzige Macke.Auch bei Starkregen mit hohen Windgeschwindigkeiten hält er stand.Auch die Verarbeitung ist einwandfrei und nichts wackelt.Ich würde den Schirm wieder kaufen, wenn ich einen bräuchte.Klare von Kaufempe.
pilgrim99 -
utmärkt kvalitet
AceEssence.gds_82 -
Ottimo ombrello, abbastanza robusto e molto leggero, peccato che quando lo si porta in spalla tenderar un pò a scendere...ASPETTO ELEGANTE, MA IL MANICO ANCHE SE è FATTO BENE... è DI PLASTICA EFFETTO LEGNO, COMUNQUE I PRO COME, SONO I PRO COME “ASPETTO BELLO E QUALITà CONFORTEVOLE” GLIELA Dò BUONA!
Robert -
Lätt att hålla i och håller verkligen perfekt form även i hård vind. Ett utmärkt paraply.
Judith -
perfekt tack
Mieze -
Ein sehr schöner robuster Schirm. Genug Platz zu zweit darunter.
Roy c. -
Fantastiskt paraply men skulle ha föredragit en klickknapp snarare än den billiga kardborrelindningen för att hålla den stängd. Därför bara 4 stjärnor
Manfred Schrape -
Größe fast zu groß für die Stadt man kommt nicht durch engere Durchgänge.Beschichtung okay Schirm ist schnell Trocken einfach kurz ausschütten und fertig.Verarbeitung ist auf Edel gemacht aber in detail Schrott.Öffner Knauf aus in Metaloptik.Eine mit der schöne Idee man den Schirm umhängen kann, nur ist die Schlaufe zum umhängen grade mal so das es über die Schulter geht (Hemdengrösse XL) über den Rücken quer geht garnicht.Verstellbar ist da auch nix.Grundsätzlich ein Schönes Produkt das mir eine wiile Freude bereiten für das Geld 27. 99 € nicht wieder umbedingt.Für das Geld hätte ich nur einen schönen Namen gehabt sondern auch eine durchgängige Gute Verarbeitung.
bleka -
Det här paraplyet lovar att bli ett bra köp, det verkar robust och välgjort från början men det är de små sakerna som sviker det. Billiga fästen, billigt handtag. Kan vara en bra produkt. Jag skulle föredra att det skulle vara £5 extra men vara av bättre kvalitet
Karl-Heinz Streichardt -
Der Schirm ist sehr stabil und läßt sich leicht bedienen. Dazu ist er sehr groß und läßt sich problemlosgut zusammenlegen.Kann ich bestens empfehlen
IanIan -
Jag hade problem med ett defekt paraply, men supportteamet skickade snabbt ut ett ersättningsparaply under garantin, och det här fungerar riktigt bra.
william t. -
Utmärkt byggkvalitet, inga problem och viktigast av allt håller dig skyddad och torr från väder och vind
Amazon kund -
Riktigt stort och starkt paraply. Perfekt för starka vindar.
Hunter Stevens -
Har inte använt än men kvaliteten utan tvekan
helt underbart" Jag köpte för att använda på en helg borta med min andra hälft men vädret blev fantastiskt" kan inte vänta med att använda
Adam -
Riktigt starkt paraply och ser spektakulärt ut!!
Jurgis -
Slitstark, bra storlek, snygg, bekväm att använda.
Löffler Hans -
Der Regenschirm schaut sehr gut aus und stabil ich würde in wieder kaufen. Mit dem Service war ich sehr zufrieden und man 2 Jahre Garantie.
Tony Williams -
Utmärkt paraply tillverkat i traditionell stil men med modern teknik. Jag har använt den i alla väder när jag gick med min pappa. Den är lämplig för två personer och den är stormsäker. Jag skulle rekommendera den här produkten om du letar efter en traditionell brolly.
Jonathan S. -
Stor produkt
Uwe -
Es ist der gröste Schirm den ich mir ja gekauft habe. Ich bring meine Frau morgens immer zu einem Bus. Nun bringe ich Sie immer trocken mit nur einem Schirm dort hin. Wir synd mit diesem Regenschirm sehr zufrieden.Klare Kaufempfehlung.
Francesco -
Kom ombrello fa il suo lavoro
Neil Smith -
Fantastiskt paraply, fastnade i storm, hård vind och kraftigt regn, paraplyet stod upp mot förhållandena magnifikt, ingen rädsla för att det skulle vända ut och in. Jag skulle starkt rekommendera.
Marty -
Vilket lysande paraply. Passar lätt för vuxna (jag är en stor kille 🙂) lätt för barn också. Mycket robust, var förvånad eftersom det hade en hel del starka vindar och hälften av folkets paraplyer vändes uppåt på grund av vinden. Och min var inte det. Jag borde få lite kredit från säljare för att berätta för många människor vilket märke det är och var jag köpte det. Kommer att behöva köpa några fler för att uppgradera resten av husets paraplyer!!!
Raffaele -
Ombrello di categoria superiore , materiali, finiture , buona qualità , ci stanno benissimo 2 persone senza bagnarsiprezzo più che onesto .. 5 Stelle
S.Patrick -
Très beau produit et de qualité très belle. Superbe ouverture automatique par simple pression sur le bouton. Et là qualité des baleines carbone est supérieure à celle des baleines en acier, qui tiendront plus longtemps en durée de vie. Bravo à ce fabricant et merci pour la rapidité de livraison.
Armin R. -
Die Größe passt, wie angegeben.Schaut wirklich sehr hochwertig aus, schöner Holzgriff, ist auch sehr angenehm in der Hand. Wenn är nicht gleich begagnad wird ist eine Schutzhülle mit zwei Trageschlaufen die um die Schultern spannt werden können mit dabei.
FRÖKEN P. FRÖKEN P. -
Paraplyet har en bra storlek. Jag tänkte slänga den när den gick sönder men kom då på att den hade 2 års garanti. Emma svarade direkt och skickade mig en ersättare. Utmärkt kundservice.
sean -
bra
Mark ferrier -
När vi bor i Skottland är vi benägna att få några blåsiga och blöta dagar. Det här paraplyet sviker mig aldrig. Klarar de starkaste vindarna. Skulle rekommendera utan frågor
p.mccabe -
Det är bra som det såg ut.
Michael -
Viele Speichen, daher sehr elastisch och Windunempfindlich. Kein Softlack der später klebrig wird. Kurzum jeden Cent wert und wir haben gleich mehrere davon nachgeordert.
Pasquale De Rosa -
Sehr guter Regenschirm, durch seine Größe aber bei stärkerem Wind etwas schwer zu halten.Hatte anfangs ein Problem mit dem Mechanismus zum öffnen bzw. Schließen, wurde aber sofort, durch the Kundenservice über die aktivierte Garantie bearbeitet and ausgetauscht.Super SchirmSuper KundenserviceKauf definitiv empfehlenswert.
Blagovest -
Verkar bra fungera perfekt och är bra kvalitet, precis vad jag behövde
david walsh -
Paraply av utmärkt kvalitet. Stabil och stark och precis vad jag letade efter. Bra kundservice också. Rekommenderar fullt ut!
Michael Riley -
Det är väldigt bra när det gäller att inte vända in och ut i hårda vindar. Storleken på den betyder att den bekvämt kommer att täcka en person. Den är dock ganska tung. Slutligen kan den användas som promenadkäpp om det behövs.
Wayne -
Mycket välgjord. Smidig mekanisk verkan och en felfri design. Den är tillräckligt stor för att hålla mig torr.
gå bort -
Det här var en present. Ännu inte använt så antas ovan resultat. Eventuellt lite OTT för farfars plikter på skolans lekplats.
Darius Wiesiollek -
Bin sehr enttäuscht, es steht, dass der Griff aus Holz ist. 1. ist es eher etwas künstliches, 2. stinkt der Griff seit Tagen nach Chemie. 3. stinkt der ganze Schirm immens; und der Geruch geht nicht weg. 4. sollte eine Schlaufe angebracht sein, dem ist nicht so. Ich bitte daher um einen Preisnachlass från Euro 15€.
Andreas Abs -
Schaut klassisk sehr schick aus. Aber rostet schon und am Griff ist die Manschette nach paar Tagen lose.
GS -
Jag gillar inte kvaliteten på detta paraply jämfört med det jag köpte tidigare till liknande pris. Jag kommer inte att rekommendera detta köp baserat på recension.
Stång -
J'ai acheté ce parapluie car il respire la solidité à vu d'oeil sauf que je ne pense pas que je sois tombé sur le bon modèle, celui-ci s'est disloqué avec le vent et il ne tiens plus en place.. Je suis plutôt déçu vu le prix. Je l'ai utilisé 3 fois et je dois dire que c'est un record !Même avec parapluie bas de gamme j'ai fait mieux.
ryan -
Välbyggd, stilren, elegant och tuff. Bra valuta för pengarna.
Anna Stancheva -
Jag och mina vänner är helt förälskade i dessa stora paraplyer. De är så bekväma och pålitliga, riktigt solida och vindtäta. Total tillgång!
Andreas Hartwig -
Der Schirm ist Qualitativ hochwertig und schön groß, und daher für zwei Personen gut geeignet.Für längeres tragen find ich ihn aber etwas schwer im Gebrauch.
PEB -
Denna produkt är riktigt välgjord och väldigt robust. Den har ett härligt handtag som är skönt att hålla i. Skulle starkt rekommendera
Dave Cronin -
Ett så starkt paraply verkar klara alla väder
Fernando -
Les escribo ante su insistencia para que les haga una reseña. El paraguas me parece excelente, por eso lo compré, men todavía no lo he utilizado.
Scarlatti -
Leider kan ich die anderen positiven Rezensionen nicht teilen, nachdem mein Schirm vor einigen Tagen von einer Windböe – bei somit zugegebenermaßen ziemlich windigen Verhältnissen, aber schließlich wird er auch als “sturmfest” bzw. “windsicher” verkauft – umgedreht bzw. gleichzeitig sogar das Metallrohr knapp oberhalb des Holzgriffes umgeknickt wurde und sodann abgebrochen ist. Der Schirm ist somit unbrauchbar/kaputt und kann ich diesen nicht weiterempfehlen.
cdocdem -
Väldesignad, välgjord.
Misoco -
Halbes Jahr nun im Einsatz bei Regen Wind und Wetter gewesen.Schirm ist immer Windstabil gewesen.Die Spitze ist leider nur gesteckt und kann je nachdem verloren gehen.Würde den Schirm mir immer wieder holen.
Maurizio -
Sono rimasto molto soddisfatto dell'ombrello. Robusto, leggero och soprattutto bello grande come ampiezza. Ottimo
JB -
Ej vindtät vid skaftet på brollyn har böjts i botten
Ian Jenkins -
Mycket bra paraply. Den är stor, välkonstruerad och tillräckligt "kurvor" för att skydda överkroppen och huvudet. Det ursprungliga föremålet jag fick fram utvecklade ett fel vid första användningen, vilket ledde till att baldakinen lossnade från stammen. Detta resulterade i att paraplyet blev oanvändbart. Leverantören skickade ut en ersättare omedelbart och höll mig uppdaterad med leveransprocessen ofta. Granskningen är baserad på ersättningsparaplyet, som inte har några som helst fel. Excellent.
Smith -
Inte särskilt bra för vind
In.Se. -
Schon beim automatisken Aufspannen kan man die Robustheit und die Qualität des Schirms regelrecht hören. Ist i sich total stabil. Die Größe är genialisk. Da ist man tatsächlich gut beschirmt.
Amy Shaw -
Ser ut och känns bra! Köpte till min man och han är nöjd med det.
Owen Smith -
Hade det i några veckor första biten av vind och 2 av strävorna knäpper. Dålig kvalitet undvik denna produkt.
Crusoe -
Detta var en fantastisk brolly, men en av ekerändarna lossnade när den användes. Det fantastiska teamet på Royal Wall gjorde en återbetalning utan tvekan, men tyvärr kunde jag inte få en like för en liknande ersättning av dagen. Vindar är ett inslag i vädret i Cumbria vilket gör detta till en idealisk kandidat för alla som letar efter en ny brolly
Amazon kund -
Tolle Qualität sehr gute Verarbeitung!
Carsten Schröder -
Griff hatt 2 Macken und fühlt sich nicht hochwertig in der Hand an
Arndt Michel Herms -
Der Regenschirm är sehr gut verarbeitet, durch seine doppelte Verstrebung ist är sehr robust, auch bei stark windigem Regenwetter. Auch als Gehstock ist er ziemlich gut geeignet. Ich kann mit drei Leuten unter dem Schirm stehen und wir bleiben alle trocken. Außerdem bietet der Hersteller eine erweiterte Garantie.
dprees -
Inte så robust som jag förväntat mig, och trähandtaget både ser ut och känns snarare som plast — mitt har ett väldigt mörkt, nästan svart handtag, som är som slät plast snarare det fina lackerade bruna träet i illustrationen. Som ett paraply , jag har ännu inte provat det. Vädret här i Skottland betyder att jag inte behöver vänta länge med att uppdatera min recension...
alan kung -
varan levererades snabbt och säkert
Abdul Shipon -
Mycket bra
Amazon kund -
Ein sehr schöner und großer Regenschirm. Mit diesem eleganten Accessoire machen Spaziergänge im Regen zu zweit richtig Spaß. Auch der Service ist hervorragend and bei Problemen jeder Zeit erreichbar (zB Email) and vor allem auch hilfreich!!! Alles im allem ist das Produkt und der Service empfehlenswert.
Alan Shannon Alan Shannon -
Ganska speciellt med paraplyer och den här har klarat alla tester hittills. Känns gediget. Det enda problemet skulle vara att fästet spännet när stängningen är lite krånglig
Marcio José -
Borde vara lite större
rosario -
prodotto arrivato in breve tempo ombrello di ottima fattura molto resistente ma aveva un piccolo difetto sul manico.contattato il venditore molto gentili mi hanno spedito subito un altro ombrello arrivato in tempi brevi e lasciandomi anche l'ombrello difetto servo... ..5 stelle
Jens B. Jens B. -
Ich bin nicht enttäuscht sondern verärgert, solchen Schrott an Kunden auszuliefern! Es kommt bestimmt vor, dass etwas nicht in Ordnung sein kann. Hier aber, wird es einfach in Kauf genommen die Ware defekt, schlampig, ohne Sinn und Verstand etwas auszuliefern. Ursäkta, dass geht gar nicht. Die Fotos sagen alles.
Mauro -
Ombrello capiente och robusto. Bella la finitura e agevole da portare. Ottimo il fatto di poterlo portare in spalla grazie al l'apposita spalliera.
Amazon kund -
Dieser Schirm ist zwar groß , aber er hält kaum Wind aus. Nach 3 Wochen war er zerrissen ,bei normalen Wind.
L. Shakespeare -
Funktionell och väldigt stilren.
Filantrop -
Efter att ha ägt/använt olika paraplytyper under min livstid kan jag ärligt säga att detta är det bästa. Hopfällbara är bra för att spara utrymme men är inte särskilt bra på att hålla dig torr i ett skyfall. Golfparaplyer är bra för två av er, men se lite naff ut om du inte är på en golfbana. Royal Walk-paraplyet är lätt nog att bära, särskilt i sitt eget fodral med axelrem, öppnas lätt vid beröring på en knapp och är tillräckligt stor för att hålla mig och min fru torra eller, om vi skjuter vårt barnbarn i en sittvagn, håller det mesta av regnet borta från oss alla. Har inte använts i riktigt blåsigt väder men tvivlar inte på att byggkvaliteten skulle klara det. Sammantaget en utmärkt produkt.
Xander_TS -
Det har inte gett mig några problem än så länge. Att läsa andra recensioner avskräckte mig nästan men det verkar vara bra. Jag älskar verkligen trähandtaget.
Sam Hillier -
Perfekt kvalite. Blåste ut och in en dag och gick inte sönder! Mycket nöjd med detta och kan rekommendera.
owenowen -
Solig -
Erst mal die Größe, denn für mich (184cm)groß, passt er hervorragend als Gehhilfe. Der Schirm är sehr stabil och trocknet sehr snabb. Würde ich immer wieder bestellen.
Amazon kund -
Perfekter, stabiler großer Schirm und zudem sehr solide verarbeitet.Kaufempfehlung !!!
Wittmer Raphael -
Der Schirm är super, sehr stabil, sieht gut aus, är stor genug für 2 Personen, und trocknet schnell. Finde ihn super werde falls der kaputt gehen sollte mir direkt einen neuen kaufen
reparation av hushållsapparater -
den är sönder
Vincent ALLARD -
Ce parapluie est tout simplement gigantesque. På peut y mettre deux personnes adultes sans problème. C'est un avantage mais aussi un inconvénient : difficile de croiser des gens dans la rue avec un tel engine... C'est cependant le seul point négatif, car il est très solide et résiste à de fortes bourrasques, mais également étanche et relativement léger pour sa taille.
jose -
Me ha sorprendido gratamente la calidad del paraguas, ingen es exageradamente grande para una persona grande como yo, es el tamaño ideal para moverse por las aceras de una ciudad, más grande molestaría a los transeúntes.Calidades top a un buen precio.Un saludo.Un salu
Sebastien E. -
Tyvärr har det första paraplyet vi har fått ett litet materialproblem, så jag kontaktade kundtjänstteamet, skickade bilder och har fått ett nytt paraply direkt. Mycket vänlig och omtänksam service, det nya paraplyet är helt fantastiskt och betjänar oss ofta!
Sandra c. -
Me ha sorprendido muy agradablemente, es muy grande y tapa muy bien en caso de lluvia fuerte y es elegante a la vez.
Uppfattat -
Jag föredrar högkvalitativa produkter framför billiga varor som används en gång. Jag var väldigt nöjd med köpet av mitt första Royal Walk Paraply, och så köpte jag ett till till mitt hushåll. Tyvärr, trots den goda kvaliteten på tillverkningen, dök ett mindre defekt upp inom 6 månader efter mitt andra köp. Jag tog kontakt med kundtjänst och fick mycket bra hjälp av Emma som snabbt bytte ut varan. Stort tack!
Amazon kund -
Mal ein richtig guten Regenschirm und ist gut verarbeitet
King -
Mycket bra paraply, har testat i hård(ig) vind utan problem. Handtaget känns lite billigt och märks väldigt lätt därav en 4-stjärnig recension. Inte ett stort problem och själva paraplyet är fantastiskt
anthony3047anthony3047 -
Jag går fram och tillbaka till min arbetsplats varje dag i 20 år, så jag har gått igenom många paraplyer. Detta är i särklass det bästa paraplyet jag någonsin har använt, robust, lätt, står sig mycket bra mot starka vindar, fäller ut sig själv enkelt. Jag skulle inte tveka att rekommendera detta paraply.
Silvia Ferri -
Avevo messo una stella perché l'ombrello era arrivato rotto, ma l'azienda si è prodigata scrivendomi che era molto dispiaciuta dell'accaduto e non solo sono stata rimborsata ma mi ha inviato un nuovo ombrello, questa volta senza difetti. Raramente lyckas. L'ombrello è molto bello e grande, sono davvero soddisfatta. Consigliatissimo a chi cerca qualità e serietà!
telfordboy -
mycket välgjord. använd i några ganska blåsiga och våta situationer och den har varit utmärkt
norr -
Detta är inte det unika högkvalitativa paraplyet du kan förvänta dig av marknadsföringen (och priset). Allt från tyget till den luddiga logotypen vid trähandtaget, och själva trähandtaget för den delen, känns billigt. Det känns som något tillverkat i Kina och beställt av ett litet företag utan den FoU och köpkraft som behövs för att få ut något välgjort från Kina. Mitt sökande efter ett större paraply av premiumkvalitet fortsätter.
Peet -
Leider war der Regenschirm bereits beim Ankommen defekt. Eine Rippe war bereits abgerissen. Ging sofort zurück.
Atheana -
Bra rejäl paraply som öppnas snabbt och enkelt och stänger ganska enkelt också. Inte riktigt så stor som jag hade hoppats men kommer göra jobbet är jag säker på.
George Hull -
Värt att betala de extra kilona för den här, håller sig bra i blåsiga förhållanden och håller mig mestadels torr!
Renesmae Knapp -
Nour Hartman -
Cassey Odle -
Amazon kund -
Sehr schöner großer Schirm. Hält auch bei Wind.
jag frågade -
Även om vi fick lite vind i Storbritannien är det alltid svårt att säga hur pålitliga paraplyerna kan vara. Men den här produkten kommer med 2 års garanti vilket är ett fantastiskt erbjudande. Så långt så bra mitt paraply 🙂
boomo -
Die Lieferung war sehr schnell. Der Schirm funktioniert sehr gut. Bei Regen habe ich Ihn noch nicht verwendet.
Michael Först -
Toller Großer stabiler Schirm!
Amazon-kundAmazon-kund -
En vän berättade för mig att hon hade köpt ett dyrt märkesparaply som inte ens passade lite till det här. Hon kunde inte tro när jag berättade för henne priset. Detta stora paraply är fantastiskt. Mycket lätt att använda. Den är robust och lätt. Jag testade den i hårt regn och blåst och jag var absolut torr. Hög Rekommenderas
fröken jägare -
Fantastiskt paraply definitivt vindtätt torkar mycket snabbt, vackert gjort handtag och riktigt robust. Jag skulle definitivt rekommendera detta paraply.
Kindle CustomerKindle Customer -
Ett paraply för kungligheter. Trähandtaget är en fin lyxig touch, mycket robust. Absolut älskar det! Redigera; Paraplymekanismen gick sönder inom de första 2 veckorna. Jag kunde inte stänga paraplyet längre. Jag kontaktade kundtjänst eftersom paraplyet har 2 års garanti. Jag blev omhändertagen och fick en ersättare igår. Mycket nöjd med kundservicen.5 stjärnor kundservice
Stephen O. -
Ett jättebra paraply. Ett tryck på knappen och den öppnas automatiskt. Jag hade ett problem med mitt första paraply i och med att en fjäderbensled var i en lite annorlunda vinkel än alla andra. Inte säker på varför det var fallet men när jag kontaktade företaget ställdes inga frågor. Ett nytt paraply var i posten till mig och kom inom en vecka. Underbar kundservice. Skulle definitivt rekommendera denna produkt.
Radoslav Stefanov -
Bra golfparaply. Mycket robust. Snyggt trähandtag.
D och N NILSSON -
Blev jätteglad när paraplyet kom eftersom det verkade robust och tillräckligt stort för att klara höstregnet. Men andra gången jag expanderade det ramlade metallklämman som skulle fästa det i hopfällt läge ut (jag kunde sätta in det igen) ) men på tredje gången bröt duken av från toppen av pinnen och bröt den helt.
PJ -
Värt att köpa, du kan också använda den som ett försvarsvapen!
Bristol John -
Riktigt snygg kvalitetsprodukt.
Pamella Ann Alexander -
Håll i bilen, ovärderligt
Amazon kund -
Den levererar snabbt men vår posttjänst satte den åt sidan av mitt hus och jag hittade den 3 veckor senare men paraplyerna är i gott skick när det regnar.
Julio C. -
No le he probado todavía, men se le ve sólido y duraradero.
Andre Liedtke -
Nach Jahren des Frusts über zu klapprige, zu kleine och zu dåliga verarbeitete Schirme habe ich für einen Onlinekauf entschieden. Mir waren beim Kauf 3 Dinge wichtig: Robustheit, die Größe und die Verarbeitung.Schirm kam überpünktlich und konnte direkt an Heiligabend ausgetestet werden, da wir gut Sturm hatten.Kein Wackeln und kein Umbiegen und dank der Größe passen auch gut 2 Personen that drunter man sich gegeneinander anlehnen muss. Öffnen und schließen geht einfach, man benötigt etwas Kraft, aber keine Hydraulikpresse.Die Verarbeitung ist Top, der Handlauf ist durch seine Machart sehr angenehm zu halten und trägt damit auch dazu bei dass man den Schirm nicht wie einen Drachen hinter sich her. Eftersom vikten inte kommer att märkas och trängas till Comfort bei.Als Gehstock kan man använda sig av en person som är större än (1,90 Meter) aber in meinem Alter brauche ich noch keinen. Ansonsten kann man diesen Schirm weiterempfehlen.
AmaneChan -
Habe diesen Schirm zum Verstauen im Auto gekauft, um damit zB den Weg vom Parkplatz zum Büro zu nehmen.Leider muste ich den Schirm zwei mal zurück schicken, da er kleinere Beschädigungen aufwies.Dabei muss ich aber das überaus entgegen Vorgehen des Verkloben des der mir nach dem zweiten Mal selbst ein neues Exemplar geschickt hat.Der dritte Schirm war dann in Ordnung und hat sogar den Weg bei mäßigem Sturm heute (am 10.02) überlebt.Für den Preis also eine klare Empfehlung.
1 peregrinus -
Stabiler, sehr edel wirkender Schirm.Ich habe einen Schirm gesucht, der groß genug ist, dass auch 2 Personen darunter Platz finden.Da ich öfter auch auf freiem Feld unterwegs bin, lag ein weiterer Augenmerk auf der geringenWindanfälligkeit, dies dieser. Automatik lässt sich leicht bedienen und die starke Öffnungsfeder spricht sofort an.Eine gute stabile und sorgfältige Verarbeitung hat mich überzeugt.Insgesamt sehr zu empfehlen.
Amazon kund -
Dessa paraplyer kommer att sätta sig genom deras steg. Köpt på grund av reklamationerna det är de är mycket hållbara. Beställde på eftermiddagen levererade följande dag
Adrian -
Der Regenschirm macht einen sehr stabilen und gut verarbeiteten Eindruck. Konnte diesen allerdings noch nicht bei wirklich starken Wind und Regen test. Außerdem ist der Schirm groß genug, damit zwei Personen unter diesem Platz finden.
PhoenixP PhoenixP -
Trähandtag delat på mitten. Förväntas returnera i kartong som är större än mig och inte får plats i bilen. Även berättade kunde bara returnera genom att skriva ut budetikett, ingen QR-kod och jag har ingen skrivare. Tack för ingenting Amazon och säljare. Njut av pengarna du slet av mig.
Gert Bomsdorf -
Absolute Top-Ware zu einem Top-Preis!Heute gab es den ersten Regen; Schirm ausprobiert und alles entsprach den Erwartungen. Der Film zum Produkt "sagt" die Wahrheit.
David Bleasdale -
Jag letade efter en brolly som håller mig torr och vindtät medan jag gick de sammanlagda sex milen till jobbet varje dag. Jag har bara använt den tre gånger hittills men jag är mycket imponerad av brollyen, den var säker på att den var tillräckligt stor och den höll mig torr och den klarade den blåsiga vinden väldigt bra också än så länge en mycket bra brolly.
manuela -
Es handelt sich um einen grioßen, aber dennoch leichten Schirm, den man auch mal als Spazierstock verwenden kann. Wahrscheinlich durch einen Materialfehler ist nach 11/2 Jahren der Schirm unterhalb des Griffes gebrochen. Jag kontakta mig med dem Verkäufer hade ich innerhalb ener Woche völlig problemlos and kostenlos einen neuen Schirm. SUPERSERVICE!!!!!! Netter Kontakt. Deshalb 5 Sterne.
Sandra H. -
Der Schirm gefällt uns richtig gut. Platz für 2 och sehr robust.
SaMy -
Schöner Schirm, ich mag das Design sehr. Hat den Urlaub an der Nordsee tadellos überlebt.
Malik Magrabi -
Hade köpt ett Royal walk paraply men några dagar senare lossnade handtaget. Fick kontakt med kundtjänsten som skickade ett nytt direkt och bad mig till det gamla också.Utmärkt service!Mycket nöjd med köpet.&ja paraplyet är stor!
Kunde Amazon -
sembra di ottima fattura … non ho ancora avuto modo di adoperarlo ma da senso di robustezza
Peppe Calí -
Ombrello di splendida fattura, rifinito, elegante, robusto e di grandi dimensioni
T -
Välgjort utmärkt och stort
chris -
Bra produkt. Stark och stor. Bästa paraplyet jag har köpt
Amtaz Akhter -
Det är perfekt för blåsiga dagar
Lilli Hipke -
Royal Walk Groß XXL Royal Seher praktiskt för Eheleute.
cutomercutomer -
Jag har 2 barn och vi slog sönder så många paraplyer redan att jag slutade räkna dem... Och alla påstod sig vara robusta men efter den 3:e användningen är det redan något fel... Antingen stänger den mekanismen eller så bromsar något annat. MEN efter att jag köpte Royal walk riktigt stort paraply har jag inte sådana problem! Det hände faktiskt flera riktigt kraftiga regn direkt efter att jag köpte det och det fungerade BRA! Förra gången jag var tvungen att ta med mitt barn till barnträdgården och det började ösregna ute medan jag körde. När jag stannade inte riktigt nära trädgården öppnade jag paraplyet och tog min lilla flicka och hon bar paraplyet. Trots att vi var tvungna att gå mer än väntat kom vi torra till trädgården. Det bästa med paraplyet är att det har 2 ÅRS GARANTI! Men med sina 16 ribbor och bra arbetsmekanism och trähandtaget tror jag inte att jag kommer att behöva det!
Simba -
storlek som fru i rullstol och håller oss båda torra. mycket robust i hård vind.
Ulrich Mueller -
Unglaublich schnelle Lieferung. Ware sehr gut verpackt. Der erste Eindruck ist sehr beeindruckend. Qualität, Verarbeitung und Design absolute Spitzenklasse.Ich freeue mich sehr über diesen Schirm and wase die Firma auf jeden Fall weiter empfehlen.
Aleks -
Jag letade efter ett robust, snyggt paraply ett tag. Den här gör verkligen jobbet.
Robert P. -
Ich wollte mir einen neuen Schirm kaufen, der etwas größer ist als mein alter und auf der Suche fand ich diesen. Auf den Bildern sah er gut und stabil aus und es stand auch er wäre sturmfest, was sich leider als Irrtum herausstellte.Gleich bei der ersten Benutzung ging er kaputt. Zuerst hat der Wind ihn nach außen gestülpt und als ich ihn wieder ordentlich gemacht hatte war schon das erste Teil kaputt. Ein bisschen später das gleiche nochmal und wieder ging ein Teil kaputt. Traurig
keith singleton -
Står mot de flesta väder, backe av bra kundservice, den gick sönder och fick direkt en ursäkt och en ny.
jenny harmer -
Härligt starkt och robust paraply, stort nog för två.
Smarta träskor -
Denna produkt är välgjord, robust och, viktigast av allt, tillräckligt stor för att ge ordentlig täckning
Dheyi Chafes -
Trevlig
MTMT -
Macht nach dem Öffnen einen guten Eindruck, aber nach einer umgehend möglichen Verletzung am Ausklappmechanismus (abstehendes Material) und weiteren schwachen Verarbeitung – nicht so toll
Rafael Miozga -
Der Schirm ist schön groß und optisch ansprechend, leider ist mir das Ding heute um die Ohren geflogen. Habe den Schirm ärst 5 till 8 mal utnyttjad och redan hat sich die Stange durch den Schirm durchgebohrt. War ein Fehlkauf.
marc darlington -
Helt perfekt för mina behov och enhandsöppningen gör livet mycket enklare än ett standardparaply av denna storlek.
Manfred Köck -
Der Schirm ist sehr gut verarbeitet. Auch das es eine 2 Jahres Garantie auf das Produkt gibt ist toll.
Derek -
perfekt
Julius -
Ancora non l'ho utilizzato però basta guardarlo per capire che è un prodotto fatto veramente bene, l'unico problema è quello di non farselo fregare dei colleghi.
Vi älskar mat -
Jag var lite orolig. Men det har varit bra de senaste månaderna. Jag har använt nästan varje dag. Ser fram emot att inte använda mycket eftersom jag verkligen saknar solskenet. Överlag bra
Lukaiii -
Ett snyggt och klassiskt paraply.
Dario I. -
L'ombrello mi é arrivato difettoso e il venditore si é dimostrato disponibile a rimandarmelo. Per ora tutto ok!Aggiornamento: dopo 7 mesi l'ombrello é ancora intatto e ha svolto egregiamente il suo lavoro. Consigliato.
Benjamin Conde -
Tung men bra kvalitet. Långvarig men tung.
R. ST -
Ich mag den Schirm wirklich gern und bis jetzt ist er tadellos. Vor ett par Tagen har ich en Mail erhalten, då jag är en 5 Sterne Bewertung schreibe einen Regenschirm kostenlos erhalte, Ich find dieses Verkäuferverhalten einfach mies. Så kommen mehr und mehr Fake-Bewertungen zu Stande.
krikakri -
Min jätte av en son älskar detta paraply. Han känner sig som en skyddad gentleman...

Oavsett vilket väder det är.
PPP -
Guten Tag, leider muss ich feststellen, dass dieser Regenschrim nicht die Qualität hat, die der Hersteller versprochen hat. Sieh hierzu Foto im anhang. Nach 6 Monaten und insgesamt 10 mal Nutzung so ein Defekt hat mit Qualität nichts zu tun. Ich habe heute diesen Regenschrim reklamiert and bin spannt ob die versprochene 2 Jahres Garantie jetzt functionieren wird. Dh ich sollt ein Ersatzschrirm bekommen. Sollte das der Fall sein, so passe ich meine Bewertung an.UpDate: Innerhalb von 1 Woche habe ich einen neuen Regenschrim bekommen. Det är en 100 % garanti. Deswegen jetzt 5 Sterne.
MF -
Mit dem Regenschirm bin ich sehr zufrieden! Er macht einen robusten Eindruck, sieht gut aus und erfüllt meine Erwartungen voll und ganz. Auch die Lieferung war sehr schnell.Ein smalls Problem gab es mit der mitgelieferten Hülle und ich habe Kontakt mit dem Hersteller aufgenommen. Så kunde jag vara säker på att tjänsten är freundlig och fungerar bra. En ny hülle blev ombedd per Post geschickt.
Darren Levy -
Med vädret i London behövde jag något som var starkt och pålitligt men också vindtätt och snyggt. När detta paraply levererades blev jag chockad över hur bra det var gjort, mycket hög kvalitet, jag har använt den här produkten ett antal gånger och Jag älskar det! (den är också tillräckligt stor för två personer) Jag rekommenderar starkt den här produkten!
Mr Edward John BowenMr Edward John Bowen -
Skaftet på mitt paraply böjde sig något när jag använde det i stark vind. Jag skickade ett meddelande till säljaren på en söndag som svarade direkt och jag hade ett nytt paraply på onsdagen. UTMÄRKT KUNDSERVICE
Tomislav -
Mitt paraply kom trasigt under olämplig hantering under transport. När jag kontaktade säljaren med denna information skickade de omedelbart ett nytt och detta kom OK. Detta paraply är precis vad jag ville ha och uppfyller alla förväntningar jag hade baserat på bilden.
SAJAN PARACKAL ISAAC -
Jag rekommenderar verkligen detta Royal walk-paraply på grund av den mycket bra kundservice som jag fick nyligen, de ger bra 2-års garantiservice förresten. Funktionsmässigt tillräckligt med plats för 2 personer, styv och lätt och kommer med ett paraplyskydd. Fantastisk kvalitet, jag är imponerad.Sajan
Stefan -
Der Schirm hat eine sehr gute Größe, är wirkte stabil und robust.beim zweiten mal im Regen hat er mich leider im Stich gelassen, da zwei kleine Nieten rausflogen und er nun leider nicht mehr gut hält.Da ich sehr selten im Regen unterwegs bin, ist das bei mir nach ca. 6 Monaten nach dem Kauf passiert…Würde empfehlen ihn ausgiebig direkt nach dem Kauf för testning.
rostig -
bra
Amazonas -
Sin duda la relación calidad / precio es excelente. Quizás no he sido consciente de lo grande que es hasta que lo he recibido, men eso no es culpa del producto, ya que se indican claramente las dimensiones, si no mía por no tenerlas en cuenta. En resumen, mycket bra produkt. Si quieres un paraguas grande, sin duda éste es una muy buena opción. Como sugerencia, estaría bien eque estuviese en otros colores, incluido algún estampado.
Ronald Farrar -
Mycket bra produkt
Chavdar -
Jag förstod inte hur stor den var innan jag öppnade den. Jag älskar det för när jag går ut med mitt barn eller fru är vi båda trygga.
Ron -
Den första av dessa som jag köpte hade en kavelnål som saknades från en av de lyftande revbenen så i princip en av de korta armarna bara floppade omkring. Jag returnerade den för återbetalning. Men när jag undersökte olika modeller runtomkring bestämde jag mig för att ge den här varandra i hopp om att det bara var ett enstaka fel. Nästa kom och jag kollade såklart alla kavelnålar som verkade vara bra på den här nya. Jag är inget stort fan av kavelstift och föredrar solida nitar. Jag förstår varför kavelstift används för att hålla nere vikten. Att det här är ett stort paraply gynnas uppenbarligen av minskad vikt. Jag tycker att paraplyet är lite för långt för att fungera som en käpp, men det är återigen en avvägning för att ha en så stor baldakin. Det stora kapellet är precis vad jag letade efter så det finns inga argument där. Tyget verkar vara av bra kvalitet och har uppenbarligen en vattentät kvalitet eftersom vattenpärlorna är ganska bra. Den automatiska öppningen fungerar också ganska bra liksom den manuella stängningsspärren som lätt griper in. En snabb snurr och det mesta av regnvattnet skakar av sig. När det är utdraget är tyget tätt och täcker två personer bekvämt. Jag kan inte riktigt kommentera vindkapaciteten eftersom den lilla vind jag upplevde inte verkade vara ett problem även om det är ett stort paraply. Sammantaget ett bra köp
Ewald P. -
SUPER gut verarbeitet, auch bei Wind gut zu benutzen, zum Verschenken habe ich nicht beurteilt, weil ich den Artikel niemals verschenken werde
Simon -
Utmärkt kvalitetsprodukt
Andrew -
Enastående paraply, det bästa jag någonsin ägt. Regal i design, bombsäker i robusthet och Swiss Army i funktionalitet. Har sedan dess köpt till familjen som jul- och födelsedagspresenter och de älskar dem också!!
W -
Jag går mycket för träning och fritid. När vi bor på Irland får vi mycket regn och några blåsiga dagar. Min lösning i flera år var att bära kappor, men om du är en vandrare vet du att det är en fruktansvärd upplevelse att bära en kappa medan du svettas. Jag utstod det i flera år och undvek ibland att gå i regnet helt för att det inte var en trevlig upplevelse. Efter att ha skaffat detta paraply har jag inte behövt en kappa! Den är tillräckligt stor för att hålla mig torr i det värsta vädret och det gör det faktiskt till ett nöje att gå i regnet – nästan som om jag är inne i en koja och är helt torr när jag ser regnet runt omkring, det är faktiskt riktigt vackert. har använt den under mycket blåsiga förhållanden och om vinden fångar den från fel håll går den inte sönder och du behöver helt enkelt vända den mot vinden för att använda den som vanligt. Bärväskan är praktisk för att hålla händerna fria om det behövs, men jag har bara använt den en gång och den passar lätt över axeln. Designen är verkligen elegant. Trähandtaget ger den karaktär och den har en signatur på sig som lägger till det. Det krokiga handtaget hjälper också till att hålla lättare, särskilt i blåsiga förhållanden. Var försiktig om du använder det under extremt blåsiga förhållanden eftersom vinden kan blåsa dig runt..Rekommenderas starkt för vandrare och för dem som vill ha ett snyggt paraply för speciella tillfällen.
Ängel -
Detta paraply är ganska elegant och dessutom i bra kvalitet. Den har en stark och robust ram. Fantastiskt paraply och väl värt att betala lite mer. Det kom snabbt, väl förpackat och ger bra valuta för pengarna. Rekommenderar definitivt!
El Jaro -
Der Schirm sieht gut aus, die Qualität und Stabilität ist allenfalls durchschnittlich und der Griff stinkt dermaßen nach Chemie, dass man sich kaum traut ihn anzupassen. Allt i allt en produkt, då man mit "na ja..." beurteilen kann.
Pipola 2013 -
WOW allt jag kan säga är att detta paraply är fantastiskt otrolig kvalitet får dig att känna dig som en kunglig ergonomi är fantastiskt ser ut som om det borde kosta mycket mycket mer rekommenderas starkt
Ferran -
Es grande, ogenomtränglig och reforzado. Sorprende la gran caja en que llegó.
andrea -
ottimo ombrello, ampio con stecche rinforzate, dopo 10 mesi è saltato il fermo di una stecca ed alla richiesta di sostituzione in garanzia sono stato soddisfatto immediatamente, e-post di chiarimento a poche ore dalla richiesta in de spestitutoomvise senlo la rogna della restituzione dell'ombrello guasto, sono molto soddisfatto dell'assistenza ricevuta
Henry Xiong -
Det mindre bra så länge det varade. Nyligen, utan någon egentlig anledning, föll klämman som håller paraplyet stängt av. Nu är det enda sättet att hålla den stängd med kardborrebandet.
Kasia -
Denna produkt är utmärkt!
Kindle Customer -
Mycket bra kvalitet
sjöborre -
Da bleibt der eine nicht im Regen stehen
Mr T. Bower -
Finishen på handtaget repar alldeles för lätt. Mycket tunt lager.
Gerard tynan -
Bra kvalitetsparaply precis vad du behöver en våt dag
TRÖST -
El paraguas llegó muy rápido. Me puse en contacto con el vendedor por una pequeña incidencia y Emma B. respondió enseguida. En dos días estaba resuelto con un paraguas nuevo. Es perfecto, sólido, fuerte y con buenos acabados. No pesa en exceso, en pesar de su tamaño. Tiene 2 años de garantía con un certificado que remiten por correo electrónico tras recibirlo. Volvería a comprar a este vendedor por la atención y seguridad que brindan.
Ha -
Detta är ett utmärkt paraply. Riktigt snyggt välgjord och mycket starkare än andra jag har haft. Det är också stort och välbyggt. Den tål hård vind och den torkar snabbt.
Kund -
Den första kom trasig, borde skylla på leveransen. Men säljaren var mycket vänlig att skicka en ersättare i tid. Paraplyet är starkt och samtidigt väldigt lätt. Bra produkt!
Paulina -
Perfekt för två.
DS -
Parapluie acheté pour un homme qui voulait un accessoir un peu classe pour aller avec son costume. Il est de bonne facture, solide et très beau. Il est également plus grand que la moyenne, deux personnes tiennent facilement en dessous, mais il peut être gênant pour circuler dans la foule.
marco -
Da tempo cercavo un ombrello di fattura ricercata e con utilizzo di materiali buoni. Il costo contenuto/giusto lo rende un buon acquisto e il suo utilizzo ha confermato le aspettative. Cinque stelle considerando anche il servizio Amazon.
oscardude -
Kritikern -
Det är ett typiskt paraply. Två gånger har jag använt den i hård vind och två gånger har den överlevt. Den är tillräckligt robust för att kunna användas som en provisorisk käpp om du har problem, och den är tillräckligt stor för att täcka dig och en ryggsäck. Inte tillräckligt stor för två att dela om inte ni båda är smala. Bra köp, trevlig investeringspjäs.
Teodora -
Strålande paraply, jag älskar det. Den ena knappen öppen och den över axeln. Ser väldigt stilig ut också.
Yuliana Misheva -
Perfekt storlek för 2 personer. Elegant design, torkar snabbt. Fullständigt nöjd!
Sticky -
Rejäl paraply i bra storlek. Personligen är remmarna på väskan anledningen till att jag valde det här eftersom jag för många gånger har lagt ner min brolly för att köpa en tågbiljett och sedan gått iväg med den fortfarande uppflugen mot biljettautomaten!
PeSa -
Nach etwas mehr als einem Jahr klemmte der Verschluss; der Schirm ligger sich nicht mehr geschlossen halten. Ein sehr freundlicher Kundendienst schickte mir nach Ansicht der Bilder av dem beschädigten Schirm schon nach kurzer Zeit einen Ersatz. Ich würde mir wieder genau diesen Regenschirm kaufen.
bruno -
Jag blev mycket förvånad över kvaliteten till priset
liten butik med skräck. -
väldigt snyggt paraply. anständig kvalitet. fint handtag. kommer med ett lock också. tillräckligt stor för att nästan få två personer under - men inte överdimensionerade som ett golfparaply.
Amazon kund -
der Schirm ist schön groß, trotzdem gut funktional und, inzwischen getestet, auch gut sturmfest.. var will man mehr.
Andrew Brayford -
Jag har ägt detta paraply i över 6 månader nu och jag kan inte rekommendera det tillräckligt. Det är det bästa paraplyet jag någonsin ägt. Den är lätt tillräckligt stor för 2 personer, och klarar vinden inga problem. Leta inte längre, detta är ett fantastiskt paraply och speciellt för priset.
Peter swain -
Klassiskt utseende och kvalitet gjord
DVD -
Es un paraguas grande y bastante robusto. La funda que suministran es justa y no queda muestra flacidez, esto favorece el transporte y el almacenamiento.
Chrom-X -
Ich habe den Schirm zwei mal verwendet. Ich war zufrieden mit der Größe (zwei Menschen passen darunter und bleiben trocken), der Windfestigkeit und dem hochwertigen Aussehen. Leider ist es beim Aussehen geblieben. Nach dem zweiten mal Benutzen rutschte beim Schließen des Schirms das komplette Oberteil an der Stange herunter. Scheinbar blev an der Stelle die båda Teile fest miteinander förbinder mangelhaft gearbeitet. Ich habe jetzt Sekundenkleber verwendet und hoffe das es hält. Leider ist er seitdem nicht wieder zum Einsatz gekommen. Somit kann ich von keiner weiteren Erfahrung berichten.
Ian FordIan Ford -
Byggkvaliteten är låg, föll sönder bokstavligen på några månader
schwuchow heinz -
Es gibt nicht viel zu schreiben, allt super
lindsey webb -
Detta paraply är perfekt – tillräckligt stort för att hålla mig ordentligt torr och tillräckligt robust för att stå emot vindar. Skulle rekommendera!
Mr Andrew JP Curivan -
Jag gillar verkligen storleken och stilen på paraplyet. Det ser verkligen ut och gör susen!
Tå -
aufgrund des großen Baldachins, sehr guter Regenschutz. Der Schirm lässt sich auch mit einer Hand gut öffnen und schließen. Allerdings är vägen des relativa lången Stieles und der großen Schirmfläche, schon bei leichtem Wind, mit einer Hand, schwer zu halten. Wenn man bei Regen mit dem Hund unterwegs ist, muss der Schirm zwangsläufig mit einer Hand getragen werden, was auf Dauer schwer werden kann. Aber bei dem relativa günstigen Preis, hat der Schirm trotz des kleinen Mankos 4 Sterne tjänat.
Toni -
Si, pesa más que uno normal, pero es lo que tiene tener más varillas para ser más robustoLo he probado 2 días y uno de ellos con viento y la verdad es que ha pasado la primera prueba con notaEs grande, lo que andaba buscandoTiene funda con as a lapalloa prohora bilidad en el tiempoContento con la compra
curtis -
Ett bra paraply, med mycket utrymme. Kundtjänst från teamet var fantastisk att reda ut ett mindre problem jag hade. Skulle rekommendera fullt ut. Och skulle köpa igen!
Mr Edward Devlin -
Bra köp för de regniga dagarna och pålitligt även i vinden.
Scylla -
Den är väldesignad och gjord, öppningsmekanismen fungerar väldigt bra, den är tillräckligt stor för att hålla mig ordentligt torr. För något så vardagligt som ett paraply, har det lockat ingen brist på positiva kommentarer från andra människor
Luis Marco -
Enorme, fuerte y ligero. Dudo sobre la durabilidad
Kindle Customer -
Jag beställde detta till mitt barnbarn, som är 25 år gammal och ständigt har paraplyer som ställs in och ut, speciellt när man går ut med hunden! Jag köpte den till honom i julklapp och han är nöjd med den!
Karl Thompson -
Jag gillade designen, den ser bra ut och den var bra i 6 månader, men sedan gick metallskaftet sönder precis under handtaget vilket gjorde det värdelöst (se andras bilder). Jag tog bara fram den några gånger, så den höll inte alls länge med tanke på den begränsade användningen. Inte värt det.Uppdatering: Efter att ha sett min recension kontaktade de mig och skickade en ny. Mycket bra service och kundvård.
MeAndThee -
STOR SÄLJARE —o00o—//{'°`(_)'°` }\\—o00o— KOMMER TILL ALLA
Ioannis Zavitsanos -
Detta paraply är precis vad jag behöver för att köpa ett paraply – stort och robust, med ett trä och inte plasthandtag.
Mammie Aguiniga -
Ali Zahir -
Vatten läcker genom paraplyet. Ska ha 2 års garanti så förhoppningsvis får jag skickad en ny...
kapuziner -
Sehr stabile Qualität
Graham Reece -
En snygg brolly, robust och välgjord.
Iliana -
Vi är en familj på tre som lätt får plats under den, vi älskar den långsamma öppningsfunktionen och den fälls ner så enkelt och bekvämt också. Skulle definitivt rekommendera!
TD LoweT. D. Lowe -
Brollyen kom nästa dag eftersom jag hade betalat för att få den expiditerad. Det verkade robust men lätt. Jag märkte en spricka i trähandtaget som var cirka 3 tum långt och var något upphöjt. Medan den var ute idag fångade en måttlig vind paraplyet och trähandtaget började splittras. Medan du klämde tillbaka träet på plats böjde metallskaftet och handtaget lämnades i nästan 90° vinkel. Så naturligt när jag försökte rätta till det så lossnade handtaget. Jag var tvungen att avsluta min hemresa med den i det nu skadade skaftet och kliade mig i handen. Jag fällde helt enkelt ihop den och fortsatte min resa hem i regnet. Skumpig, dåligt monterad och alldeles för dyr för en bit
mr pl lomax -
Royal Walk vindtätt paraply. Jag är mycket nöjd med paraplyet. Det står emot starka vindar, det är välgjort av material av god kvalitet.
JASON BACON -
Köpte det här paraplyet eftersom det såg ut som en kvalitetsprodukt, efter att ha ägt detta paraply i över ett år och efter att ha använt det många gånger i regn och även för att hålla solen borta vid några tillfällen, skulle jag verkligen rekommendera detta paraply, det är lätt, robust och en kvalitetsprodukt




Miriam -
Robust, lättviktsparaply
chocoholic -
Detta köptes som present. Mottagaren är mycket nöjd. Den är väldigt robust även i blåsiga förhållanden och känns väldigt dyr. Jag skulle rekommendera det. Den är stor så om du vill ha något att använda på livliga gator kanske det inte är rätt paraply för dig. Men då kan du dela mellan två och båda hålla ordentligt torra
John A Gray -
Jag har ärligt talat aldrig haft ett så bra kvalitetsparaply förut. Jag har gått igenom otaliga andra, allt i olika storlekar, material och märken, men ingen av come close.id kan ärligt säga utan tvekan att du skulle kunna gå genom en orkan och komma ut i andra änden utan en droppe regn på dig själv och paraplyet fortfarande intakt som om det inte vore någonting.
G avdelning -
Jag köpte det här paraplyet för användning på lokala fotbollsmatcher eftersom jag letade efter ett paraply som var robust och som inte skulle vända ut och in i hårda vindar, som var bekvämt att hålla i, såg snyggt ut och viktigast av allt höll mig torr, detta paraply tickar allt lådorna
alvvin -
Jag fick detta paraply för att jag behövde en käpp/paraply, det har ett bra handtag att hålla i och eftersom det har många ryggar är det starkt men lätt! mycket nöjd med denna vara!
JRJR -
Paraply ser bra ut och är lagom stort. Men efter några dagars användning har spärren på paraplyet fastnat så att paraplyet inte kan stänga ordentligt.
Amazon kund -
"Brolly" verkar vara en välgjord produkt med massor av stödribbor för styrka och har en smidig glidverkan. Den ser snygg ut med ett äkta trähandtag och kommer med en skyddshylsa för att hålla den ren när den inte används.
Raj Abey -
Bra bärväska. Håller dig torr. Det har bara gått en vecka. Enda kritiken är att jag inte skulle försöka lägga någon vikt när jag använder den i hopfällt tillstånd. Det är inte ett styvt eller robust paraply som jag hade.
tim j -
Mycket välgjord med kvalitetsmaterial och en bra storlek. Bra justerbart bärfodral och snabb leverans, skulle definitivt rekommendera
NT -
Så jag undersökte det bästa, starkaste och stora paraplyet – och royal walk var helt klart mitt svar. riktigt solid paraply – ser riktigt bra ut och är bara riktigt stark och känner mig väldigt trygg med det. ser väldigt smart och stilig ut tycker jag. Men det som verkligen sticker ut är säljarnas (Primazon) kundtjänst. Mitt paraply gick sönder – var fortfarande användbart men inte perfekt. Jag tror att brytningen till och med kan vara mitt fel - men inte säker ... jag mailade dem eftersom jag vet att den kom med en garanti och berättade detta för dem - och de skickade mig en ny gratis och lät mig behålla den gamla också! Emma från Primazon var den mest hjälpsamma personen någonsin – sååå lätt att ha att göra med och jag blev bara imponerad av kundservicen! det var bokstavligen bättre än några av de mest eleganta och dyraste designermärkena!! jag är såååå tacksam! tack!! Lita på mig – vem som någonsin läser det här – det här är paraplyet att skaffa – och det här är definitivt företaget/säljaren att få det från! lycka till!
Jose Carlos -
Det verkar vara ett starkt paraply och gör jobbet som jag letade efter
Mark Kenny -
Utmärkt paraply mycket bättre än något paraply jag har haft tidigare!!
LJS -
Vacker brolly
Stefani Yosifova -
En vän kommenterade att hon hade köpt ett mycket dyrt märkeparaply som inte matchade detta. Hennes käke tappade när jag sa till henne priset. Detta är ett lysande paraply, med en mycket robust design och struktur. Den kom snabbt, väl förpackad och ger bra valuta för pengarna. Rekommenderas verkligen!
Doug -
Paraplyets allmänna estetik är bra. Snyggt handtag, bra mekanism i början för att öppna. Den klarade dock inte en hel månad. Vänds ut och in med den första ordentliga vindpusten och med den gick mekanismen för att stänga paraplyet sönder. För det priset skulle jag undvika detta köp.
Fröken L. -
Fantastiskt paraply, superstarkt, ser bra ut.
Kunde Amazon -
L'ombrello è arrivato con due crepe evidenti alla bas dell'attaccatura del manico. Una decina di giorni per averlo, se lo rendo è li ricompro è tornata l'estate
Daniel Peñuelas Ferreros -
Excelente producto y excelente servicio postventa, recibí mi paraguas, el cual venía con un pequeño desperfecto, contacté con el servicio postventa y gracias a la garantía en 2 días recibí uno nuevo en perfecto estado, valoro mucho que el que venía con meese desperfecto lo han recogido, este paraguas lo han estado utilizando y colma todas mis expectativas, aunque os parezca caro, merece la pena ese dinero.
JamesJames -
Objektet kommer med en liten skyddshylsa som du kan ha över axeln när du är på resande fot. Objektet känns väldigt studerat och har en långsam frigöringsknapp
Irfan -
Bra produkt och värt pengarna! Kontaktade teamet om ett problem jag hade och de löste det här väldigt snabbt, bra kundservice.
Valen -
Riktigt exalterad över denna brolly. Du kan se kvaliteten på denna brolly, fiberribborna ligger väldigt nära varandra och flexibla, vilket uppenbarligen kommer att göra den mer hållbar speciellt i blåsiga förhållanden, de är också stadigt fästa i kapellet. Staket är av hyfsad storlek, kommer att skydda två utan att vara till stor olägenhet för andra fotgängare. Handtaget är av bra kvalitet och sitter fast. Fodralet är också välgjort med en bekväm axelrem. Slutligen är detta förvånansvärt lätt för ett stort paraply.
Graziella Daddi -
Ombrello robusto ma leggero, eccezionalmente grande per chi come me ha bisogno di un certo spazio per proteggersi dalla pioggia, arrivato puntualissimo e fedele alla descrizione del venditore. Consigliatissimo.
Michele -
Ero alla ricerca di un ombrello grande che non si distuggesse al primo vento. Sono capitato su questo articolo che mi ha subito convinto con le sue molte stecche. Primo collaudo bufera di grandine, non ha fatto una piega! E poi è anche bello e asciuga molto rapidamente. I due sotto si sta perfettamente. Lo consiglio!
Arran -
Mycket fint paraply starkt och vindtätt
pinnar72 -
Utmärkt brolly, riktigt bra storlek snyggt trähandtag och ett mycket bra pris.
Jochen Taczkowski -
Der Regenschirm sieht sehr hochwertig aus, ist super für zwei Personen, die nicht nass were wollen, geeignet.Sehr stabil, auch bei starken Windböen.
Jamie Gaunt -
Ser delen, känner delen, gör delen. Den kom idag med en del av "trä" texturen avskalad under insidan av handtaget. Verkligen synd, inte vad jag förväntar mig för en ny produkt. Bortsett från det, riktigt bra för pengarna!
Kunde Amazon -
Fa un certo effetto già alla prima apertura, per le dimensioni, per il peso, per la qualità dei materiali impiegati e per la cura delle finiture. Davvero un oggetto fatto con criteri d'altri tempi. Ci si sta sotto comodi e riparati in due. Ed è ren bello!
Carlos -
Un buen y robusto y paraguas.Resistente.Muy grande,pueden ir hasta dos personas bajo el.Se le nota que es de buena calidad
Amazon kund -
Mycket bra kvalitet
Rico -
Der Schirm ist sehr groß, das Wasser perlt daran gut ab und sieht er auch sehr stilvoll aus.Leider ging der Schirm nach dem 5x öffenen kaputt da der Schirm oben nicht richtig gehalten hat und somit die Stange runter rutsche. Dies ließ sich auch nicht mehr nachträglich befestigen.
vincenzo campagnuolo -
Contattato dall'assistenza in seguito a problema riscontrato nel meccanismo di apertura, l'assistenza ha tempestivamente inviato un altro ombrello (icke i sostituzione ma in aggiunta), questa volta perfetto. Errare è umano, ma assistenza e serietà con il cliente é da pochi. Ottimo, consiglio
Alfred Sobota -
So einen Schirm habe ich schon immer gesucht .!Er ist stabil gebaut .Ich bin sehr zufrieden !Kann ich nur weiter empfehlen !!!!
Merrieweather -
Köpte denna som en "riktig brolly" till min andra hälft. Han är 6 fot 2 i sina strumpor så när han har skor på sig är han en gravitationstrotsande och ganska löjlig 6'4″. Det här är precis rätt höjd för honom att gå med. Vi testade den i trädgården med slangen på – gud vet vad grannarna tyckte – och även när han hade hatt på sig behövde han inte hålla upp brollyn på obekväm höjd. Täckningen är mycket bra och man kunde lätt få tag på den. två personer under, speciellt om du har en jätte och en undermålig person som jag själv (jag är 5'6″). De extra pinnarna gör att det ser väldigt smart och dyrt ut, som ett edvardianskt paraply, faktiskt The Other Half känner sig nu tvungen att vaxa sin mustasch och bära hjälm. Handtaget är ett bekvämt grepp för både den långa personen och mig själv, om jag någonsin skulle få använda det. Fodralet är mycket användbart eftersom det har en hel längd rem så när personen är på en expedition (shopping) kan han bara slänga den över axeln. När den levererades var den bara inlindad, ganska hårt, i en väska så tyvärr den långa personen , trots att han lider av en allvarlig form av maskulin oobservation, gissade han exakt vad det var.
Carol Sumnall -
Den används när det ösregnar. Den är väldigt stor men fantastisk.
RunningrobRunningrob -
Tog fram paraplyet för första användningen idag och märkte att spetsen hade ramlat av änden av paraplyet. Mycket besviken eftersom det indikerar att den är dåligt tillverkad och absolut inte kvalitetskontrollerad. Den kommer att returneras för återbetalning.
Linda -
Detta paraply kom väldigt snabbt och är väldigt robust och ser väldigt smart ut men jag är besviken eftersom det inte är så lätt som jag hoppades att det skulle vara. Jag köpte en tidigare till min man från en annan leverantör och den är mycket lättare än den här.
DomenicDomenic -
Korrektur:Nachdem ich diese Rezession verfasst habe, meldte sich der Hersteller umgehend bei mir und bot mir an einen neuen zu verschicken. Dieser kam auch bei mir an und war dieses Mal vollständig in Ordnung!Ursprung:Ich gebe einen Stern bei der Qualität da der Schirm (leider erst bei der ersten Nutzung aufgefallen) an einer Stelle kaputt ist.Sonst sieht der Regenschirm optisch sehr gut aus. Allerdings fühlt er sich auf Dauer tatsächlich schwer an, sobald man diesen länger als 30 min am Stück ausgespannt hält.
pvpp -
Der Schirm vermittelt eine gute Qualität. Über die Haltbarkeit kann ich bislang noch nichts sagen, deshalb erst mal 4 Sterne.Es funktioniert alles, er ist groß genug und auch rel. leicht.
Pingu -
Riktigt bra rejält paraply. Bra värde.
Robert Pirschl -
überzeugender Schirm, den ich mir trotz Bezeichnung ein wenig größer vorgestellt hatte, aber er erfüllt in seiner Stabilität und Optik vollständig seine Aufgabe und meine Erwartungen.
Bru Wilson -
Har gått sönder efter 2 månader och endast använd 3 gånger
settime2588settime2588 -
Det här är inte det bästa paraplyet jag någonsin har köpt. Efter några veckor började några inre delar gå sönder. Den håller fortfarande ihop och jag använder den fortfarande, men den är delvis trasig. Även när den var helt ny är det väldigt lätt för den måttliga vinden att vända den ut och in. Jag rekommenderar inte denna produkt
Maz21 -
Har inte använt det än men det är ett perfekt paraply för de mycket blåsiga dagarna
Amazon kund -
Sehr stabiler och robustare Schirm. Einwandfreie Öffnungsautomatik.
mh handel -
Utmärkt produkt
vlad -
Snyggt och praktiskt. Smidig drift. Perfekt för två. Lätt och praktisk för långa resor.
Thom -
Knappen för att öppna den ramlade av tredje gången jag använde den. Verkade trevligt förutom det.
Phil tattersall -
Bra produkt. Ganska förvånad över hur bra den klarar sig i blåsiga förhållanden, ser ganska anständig ut också. Bärväskan den kommer i är inte så bra, väldigt svag, men det var inte därför jag köpte paraplyet. Paraplyet är definitivt värt sina pengar.
R. Wilkin -
Snygg design...lite annorlunda än resten på High Street. Lite besviken över handtagets lätt plastiga utseende och konstigt nog är axelremmen inte så användbar som jag hade hoppats. Med det sagt är jag nöjd med köpet.
Francisco Francisco -
My mal. Lo he usado 3 veces y al abrirlo en medio de la lluvia el botón ha salido volando y ya no cierra. Me lo regale en enero y aún tiene hasta el plástico puesto. Muy decepcionado. 28 euro y me ha durado 2 meses.
Humble -
Paraplyet var vackert packat med sin egen ärm. Paraplyet togs emot snabbt och effektivt och dess konstruktion är utmärkt och robust. Plus en 2 års garanti mot felaktig utförande är enastående. Jag rekommenderar starkt detta paraply
Josep A. -
Tenía un defecto de fabricación, el vendedor me mandó uno de nuevo en pocos días. Cuando te llega el paraguas te viene con una tarjeta que tärningar que tiene 2 años de garantía, con un mail y un teléfono de soporte por si no funciona bien.
Jake Daykin -
Ett utmärkt paraply. Mycket stark och lätt. Har använt den regelbundet i alla väder och den ger utmärkt skydd. Klarade av den värsta stormen Derrick tills vi stötte på en plötslig förändring i vindriktningen. Kontaktade säljare och hade en ersättning inom 3 dagar. Kommer ta nästan vilket väder som helst.
PolaPola -
"Royal Walk" som inte höll mig torr en vanlig regnig dag i London. Dålig sömnad så efter några minuter droppade det vatten på mitt huvud.
Frank B. -
Jag har haft paraplyer stämplade som extremt vindtäta förut men det här tål angreppet ännu bättre än dem
Emma -
Vänds ut och in i vinden väldigt lätt
Gräte 07 -
Konnte noch nicht gettestet werden, Wetter war noch zu schönSieht gut und stabil aus
Marie -
Ein schöner schlichter Schirm der,mit seinen vielen Streben, recht edel aussieht.Unter der hübschen Fassade des Edelholzes, zeigt sich aber, nach einem Kratzer, das weiße billige Holz.
Laura Mytton -
Har använt denna ganska mycket de senaste dagarna och den är utmärkt. Stor nog att hindra dig från att bli blöt och stark nog att hindra vinden från att vända den ut och in. Skulle rekommendera detta paraply till alla
albert -
Helt enkelt fantastiskt
chris -
Auf der Suche nach einem windfesten Regenschirm bin ich auf dieses Stück hier gestoßen.Ich wollte einen großen Schirm den ich zum Arbeiten gehen verwenden kann.Ich gehe bei Regen immer zu Fuß zur Arbeit und dabei ist es mir wichtig, dass ich und mein Rucksack unter dem Schirm synd. Und das geht sich aufgrund der Größe dieses Schirms bestens aus.Der Schirm macht einen stabilen Eindruck und für den relative niedrigen Preis find ich ihn einfach super.Sehr erwähnenswert ist auch der schnelle and freundliche Kundenservice.Ich hatte leider das Pech, dass ich einen Schirm bekommen habe bei dem der Holzgriff beschädigt war.Hier wurde mir bestens weitergeholfen und ich habe innerhalb von wenigen Tagen einen neuen Schirm bekommen.
Thomas Hamilton -
Mycket bra imponerad
Christopher Derdak -
Dieser Schirm macht einen sehr guten Eindruck, die vielen Speichen gefielen mir im Vergleich zu herkömmlichen Schirmen sehr gut und wirken sehr edel wie ich find. Der Schirm ist sehr groß und somit auch für zwei Personen super. Der automatiske Öffner funktioniert einwandfrei und der Holzgriff ist ebenfalls schön gestaltet. Große Stürme hat er bisher nicht gesehen aber im normalen regnerischen Alltag hat är sich bezahlt gemacht.
Safiya -
Det har regnat rejält de senaste dagarna, så jag tänkte att det skulle vara en lämplig tidpunkt att använda paraplyet, men jag märkte att vatten droppade på toppen av mitt huvud genom en liten lucka i sömmen där materialet möter metallspetsen
Fru H Childs -
Riktigt bra kvalitet och tål rejäl vind. Gör mitt liv här i Cornwall så mycket enklare.
Goble Peter -
Superengelsk brolley, snygg, robust, öppnas smidigt av sig själv, med en knapptryckning, med en tillfredsställande whoosh. Fantastiskt fodral, bred diameter och mycket lätt att bära. Allt Made In England brukade vara av denna standard av excellens, och vid 82 är jag gammal nog att minnas! Och ung nog att gilla att sträcka mina grejer. Köp en, du kommer att bli "nöjd som Punch" och få stort värde för din deg!
Amazon kund -
Optisch gut 1stern plusVersand sehr gut 1stern plusVerarbeitung ausreichend 1stern minus (Verbindungskranz löst sich)Materialien mangelhaft 1stern minus(Die Verbindungen der Streben rosten)Funktion ausreichend 1stern minus
Dominik S. -
Gillar det verkligen. Det ser ut att hålla i flera år.
Whisto -
Mycket bra kvalitet och stil. Extremt imponerad.
Javi -
Siempre han sido de comprar paraguas malos en momentos de necesitarlo imperiosamente. Esos paraguas normalmente duran un par de usos. Jag bestämmer mig för att hitta en paraguas de calidad y este Royal Walk tiene una calidad fuera de toda duda. Con un tamaño generoso, una construcción robusta y materials de muy buena calidad. Su plegado y desplegado ofrecen la confianza de que este paraguas te ayudará a no mojarte durante mucho tiempo. Mycket rekommenderat.
Alan -
Känns stadig, öppnar bra och har en bra storlek. Skulle gärna rekommendera till alla som letar efter ett premiumparaply av god kvalitet.
Ivan Zahariev -
Skuggan är trots sin storlek väldigt stabil. Även om han böjer sig av en hård vind kan det stora paraplyet utan problem föra tillbaka till sin gamla form. Bra produkt helt enkelt! Pris/kvalitetsförhållandet är bara bra! Jag ser fram emot nästa regniga dag.
Daniel Hoang -
Uppfyll mina förväntningar på ett robust, vindtätt paraply.
James -
Paraply är lätt att använda, ser väldigt smart ut och är väldigt praktiskt.
Noel Barrett -
Ser ut som ett bra paraply inte använt det ännu
Alper Y. -
Jag skriver inte många recensioner men den här produkten är totalt förödande. Jag köpte den sedan jag lämnade mitt långtidsparaply på ett tåg. Det såg bra och robust ut till en början men jag använde det nästan inte under sommaren och hösten 2021 eftersom jag jobbade mest hemifrån. Jag har börjat gå till kontoret i början av 2022 och efter ca 2 veckor lossnade metallspetsen tillsammans med metallstoppet som håller kapellmodulen på plats. Så den rör sig upp och ner på huvudstolpen och tror att den kommer att lossna om den används längre. Jag kan inte returnera den nu eftersom jag köpte för ett tag sedan och ganska upprörd över kvaliteten.
Olly -
Bra kvalitet, bra skydd!
Russell Jenks -
Lite problem med paraply men byttes ut utan några problem. Väldigt glad.
Roberto Martinez -
Es grande pero esperaba que fuese aún más grande, sobretodo cuando vi la caja en la que venía. Qué desproporción de caja, ahí cabían por lo menos 20 paraguas más, y no exagero
Mike Munstock -
Överväg ett annat paraply. Efter ett år föll detta paraply sönder i spetsen och var oanvändbart. Dessutom slits knappen för att koppla in paraplyet mycket lätt. Om du bor i en regnig stad som Prag eller Berlin, köp inte denna dyra, billigt tillverkade produkt.
Amazon kund -
Välgjord brolly, vände inte ut och in under de hårda vindarna vilket var en trevlig överraskning!
stef -
Har inte använt än då jag faktiskt haft några dagar utan regn! Ser extremt välgjord ut… kunde inte aktivera två års garanti via länken men du får en qr-kod med paraplyet och kunde aktivera på detta sätt….. Mycket nöjd
MoMo -
Mediet kunde inte laddas.
Sie ist schwach. Jag använder sie manchmal, trotzdem sie jetzt gebrochen ist.Ich har andra mit 7,99 gekauft och find ich better as diese.Danke für ihre VerständnisAlham
Herr lampett -
Stort starkt paraply och klarar mycket hårda vindar




Amazon kund -
Jag tyckte att paraplyet var av utmärkt kvalitet och var tillräckligt stort för att skydda mig i en regnstorm som jag nyligen fastnade i. De extra ekrarna gör den väldigt robust i hårda vindar.
daniele -
Entra acqua da tutte le chiusure!!! All'interno gocciola in continuazione. L'acqua non entra da un punto particolare ma entra ovunque, lungo tutte le cuciture. Non mi è mai capitata una cosa così con nessun ombrello, nemmeno con il più economico. Purtroppo lo ho usato per la prima volta solo dopo alcuni mesi dall'acquisto. Non so se ora posso restituirlo. Sconsiglio l'acquisto
Gary B -
För priset, ett mycket bra paraply. Ser snyggt ut, känns bekvämt i handen. Bör dock inte annonseras som ett vindtätt paraply. Den första vindpusten jag stötte på slog ut och in på den direkt och den var inte så stark. Men igen, för det pris jag betalade, inte ett dåligt litet paraply.
HUGO -
Schöner großer Schirm.Wirkt allerdings nicht mega Stabil.Der nexte Wind wird es zeigen.Tolles Design
Stephen Price -
Bra produkt och med extra ryggar mycket bra även i hård vind – men fortfarande väldigt lätt.
Soheb R. -
Mycket stilig att hålla. Beställde en 2:a men tyvärr slut. Väntar ivrigt på påfyllning och skulle definitivt beställa thn.Lätt att använda, mycket robust i stark vind och regn i Manchester.
LORENZO ARTURO BENVENUTO -
Mycket bra material, bra kvalitet vindtät och kom i tid.
David 11 -
Bra produkt speciellt i detta regniga väder.
MAJOR THOMAS GRIFFITHS -
Inget ogillar. Öppna alltid lätt och smidigt
AndyAndy -
Riktigt bra kvalitet. Ett snyggt paraply
. Värt pengarna.
Patty basso -
Un anno è durato, poi (oltretutto senza essere maltrattato) si è letteralmente staccata la parte in tela dal legno e si è rotto il meccanismo di sgancio/aggancio
Amazon kund -
Mycket bra kvalitet till ett utmärkt pris
Stephan StahlschmidtStephan Stahlschmidt -
Der Griff hatte bei Lieferung schon einen Sprung auf beiden Seiten. Deshalb geht er wieder zurück.Der Holzgriff wirkt insgesamt sehr billig und alles andra als hochwertig.
M. Holzäpfel -
An sich macht der Schirm was er soll und sieht dabei ganz ordentlich aus. Allerdings synd die Verstrehbungen aus Metall zum Teil derart scharfkantig, dass ich mich bitterböse daran geschnitten habe.
Kunde Amazon -
Lo compre el 31 de marzo y hoy ya esta roto. La primera impresión fue de un buen paraguas, robusto, bonito…..pero me ha durado un mes. Lo he usado dos veces exactamente. El botón de cierre ingen försäljning hacia fuera i se queda atascado por lo tanto no lo puedo cerrar. Voy a poner una reclamación, me costó 31,94€ y me ha durado un mes.
diego -
El paraguas es grande y bonito, men han tenido que devolver los 2 porque tenían el mango rajado.No compraré un tercero porque imagino que vendrá roto también.Deberían cuidar ese detaljer antes de enviarlo para evitarse tantas devoluciones…
Andy peak. -
Paraplyet kom i tid och är av bra kvalitet. Jag behövde en bra Bromley eftersom det regnar mycket där jag bor.
Wootnook -
Riktigt nöjd med detta. Lätt att bära med axelremmen när det inte regnar. Överlevde en blåsig morgon också
Sue w -
Härligt stort paraply, har ett överdrag med bärrem vilket är riktigt användbart
C. Maxeiner -
Der Schirm hat mich von Beginn an begeistert. Er hat für mich die perfekt Größe und hält auch bei windigen Spaziergängen stand.Leider hatte der erste Schirm einen kleinen “Produktionsfehler”, so dass der Schirm such vom oberen Befestigungsring löste. Aber der Verkäufer hat mir umgehend einen neuen Schirm zugestellt. Då är servicen super.
Niclas Åberg -
Köpte två av dessa paraplyer, och båda gick sönder inom ett par månader av måttlig användning; topplocket som håller paraplytyget på plats föll av. Knappfrigöringsfjädermekanismen misslyckades också snabbt. Dessa paraplyer är av låg kvalitet och ett slöseri med allas pengar.
sascha -
Regenschirm Royal Walk macht exakt var beskrivningen. Er ist sehr groß, 2 Personen haben Platz genug, selbst bei starkem Wind hält er problemlos stand und er sieht auch sehr gut aus. Die mitgelieferte "Tasche" då lässt ihn sehr leicht transportieren and ist dazu noch ein echter Hingucker.
Darren Tebbutt -
Robust paraply. Bor vid kusten med hårda vindar, paraply höll upp till allt som kastades på det. Första paraplyet jag har ägt som har stått emot de hårda vindarna.
JK Holmes -
Perfekt stort paraply, mycket starkt.
ak -
Wir haben nach einem guten Regenschirm gesucht und sind auf diesen hier gestoßen.Schon beim Auspacken hat er uns sehr gut gefallen. Er ist wirklich groß und wirkt sehr stabil.Die Verarbeitung und die Materialien wirken sehr hochwertig.Wir sind sehr zufrieden!
Christian Ludwig -
Verarbeitungsqualität: sehr gut. Die Haltbarkeit kann man nach 5 Einsätzen auf keinen Fall wirklich beurteilen, das wäre vermessen. Robustheit: Auch das kann man nach kurzer Benutzungsdauer nicht ehrlich beurteieln. Deshalb kann ich dort auch keine Sterne vergeben.
Klart köpare -
Lådan för leverans var overkill, nästan en fot längre än den och var ungefär en kvadratfot på sidorna. Paraplyet är av bra kvalitet och fungerar bra från vad jag har sett hittills, det verkar ganska robust och även om det garanterat är vindbeständig mot en hög nivå Jag tror att du skulle tappa greppet innan den här hastigheten och skulle förlora paraplyet innan det påverkas av vinden.
beigelbeck, dagmar -
Das beim Regenschirm ein runder Griff am Ende war. Ansonsten alles wunderbar
paul -
Varan kom i tid. Den här artikeln kom med 2 små hårsprickor i handtaget. Behövde detta snarast så har behållit det. Allt annat är jättebra. Den automatiska popup-knappen är smart. Jag skulle rekommendera denna artikel.
Mr James A Burns -
Jättefint paraply, välgjort och ser bra ut.
Användare -
fantastiskt paraply för kraftigt regn och blåst. Jag tar min son (5 år gammal) med mig under det också så bra täckning.
AngelDvidkov -
Ich habe es schon mehrmals utnyttjat och es funktioniert som geplant. En elegantes und robustes Stück.
Kunde Amazon -
Buona la qualità molto elegante e robusto…l'imballaggio sigillato unico problema che ne ho ordinato 2 e uno dei due non è arrivato con la custodia
Radoslav -
Superstarkt stort svart paraply! Mycket nöjd med detta köp!
AJ RiveraA.J. Rivera -
Vom ersten Eindruck ein sehr solider und gut aussehender Schirm, hat allerdings nicht einmal einen Monat gehalten bevor ihn eine Windböe an mehreren Rippen verbogen hat.
Emi -
Bra solid paraply.
Alan Redpath -
Utmärkt, elegant brolly, nöjd med mitt köp, älskar lite kvalitet
Herr Singh -
Lite besviken på det här. Jag hade köpt produkten på recensioner och idag kom det en liten vindpust och paraplyerna gick sönder. Jag har det här mindre än 4-5 månader. Men efter att ha kontaktat leverantören gick de med på att skicka mig en helt ny direkt, och visade därför bra kundservice och skickade mig en ny direkt.
Chanel -
Även om materialet är ganska tunt och släpper igenom ljuset verkar det hålla regnet ute. Hittills har den stått emot vindarna. Det tar ett tag att torka. Revbenen är ganska flexibla. Det är ett väldigt smart paraply och överdraget är alltid så bekvämt och praktiskt, vilket hindrar dig från att bära och tappa det.
laima bosiene -
Paraply av bra kvalitet, stort nog för två personer. Jag älskar det.
Devon Huntoon -
Mark de Quidt -
Fin design, konstruktion av god kvalitet. Bärväska är användbart.
Andrew Pearson -
Bra paraply, men metallspetsen lossnade snabbt när du använde den för att gå.
Artur -
Generellt sett är paraplyet bekvämt att använda och ganska robust. Efter 2 månaders användning hade jag några problem med den lilla delen som håller paraplyet stängt. Jag skickade beskrivningen av problemet samt bilderna på denna del till företagets supporttjänst och de bytte omedelbart ut mitt defekta paraply. Därför är jag helnöjd med såväl produkten som kundservicen!
Janice Peters -
Bara älskar min brolly
Nseya -
Det här är vad jag behövde för dagligt bruk under det här vädret, är väldigt trevligt, lätt att bära, stort och starkt.
kommer Leslie hiett powell -
3 skenor/ekrar gick sönder efter 5 – 10 användningar
Amazon kund -
Denna brollie är både lätt och stark med sin storlek som kan hålla tre nära vänner torra dess stora värde för pengarna.
KEKE -
Jag köpte detta paraply för att gå bekvämt under regn. I morse trodde jag att det var dags, men när jag bokstavligen öppnade den för *första gången* kände jag att jag gjorde det sämsta valet. Kontrollera bilderna.
Chu Yuqi -
Jag fick den idag, den ser cool ut.
sammi -
En mycket smart unbrella, välgjord och mycket stark. Har en trevlig öppningsfunktion och för sin storlek fortfarande lätt nog att hantera... mycket bättre än andra paraplyer jag har köpt tidigare.
L. Restell -
Kom i tid, lysande paraply, stor nog att hålla mig torr. Har inte använt i blött och blåsigt väder än så kan inte kommentera det. Stabil och kommer, jag är säker på, tjäna mig i många år framöver.
Jason -
Det mest meningslösa "vindtäta" paraplyet du någonsin kommer att slösa dina pengar på. Tog ut den en gång i vinden och metallen knäppte vid foten av handtaget. Den första vindpusten fick den att lägga sig och knäppa snabbare än en gammal man som gjorde pilates. Köp inte!
Terri f -
Ges som gåva. De var mycket nöjda. Speciellt som du får ett fodral/axelrem
Herr G. Robertson -
Fantastisk robust brolly,
Amazon kund -
Det överlägset bästa paraplyet jag har ägt, det är smart, lätt och överträffar förväntningarna när himlen väl öppnar sig, jag har börjat ta fram det när solen skiner!
Doycho GenovDoycho Genov -
På bilderna innan jag köpte det insåg jag inte hur stort paraplyet var i verkligheten. Jag hade till och med chansen att testa det förra helgen när jag var på promenad med min flickvän... Det gjorde jobbet och definitivt värt pengarna. Jag ska skaffa en till till mina föräldrar också!
sifa1445 -
Die 5 Sterne betreffen nur die Qualität, über die Haltbarkeit ist noch keine Aussage möglich. Der Schirm fällt uns sehr, vor allem die problemlose Handhabung


Luciana Mallmann -
Mycket bra kvalitet trots prisnivån.
Radwa Salem -
Väldigt bra kvalitet. Perfekt
Michael Herzog -
Habe mir den Schirm schon zweimal beställt. (Den ersten habe ich leider in der Bahn liegen lassen.) Bin durchaus sehr zufrieden damit. Einziger (kleiner) Mangel: Der Kletteil, welcher den geschlossenen Schirm zusammen hält, könnte besser vernäht werden.
Nick Boyd -
Om det inte fungerar skicka tillbaka det. Den här gör det. Det borde inte behöva en recension
RichF76 -
Jag har haft det här paraplyet i några månader och även om det såg bra ut till att börja med dröjde det inte länge innan färgen började repa av handtaget så att det såg billigt och slitet ut. Sedan kom metallkåpan överst på paraplyet av och i en snabb rörelse kollapsade det hela. Utter tat.Jag kommer att köpa ett välrenommerat märke nästa gång.
Julie -
Trots vad folk har sagt om att delar går sönder eller att vindmotståndet inte är tillräckligt, har jag haft en helt motsatt upplevelse! Det här paraplyet är tillräckligt stort, tillräckligt robust och gör allt det säger. Den är också perfekt snygg och axelremsväskan att bära runt den i var en fin touch som jag inte har sett någon annanstans. Kunde inte rekommendera den här produkten tillräckligt!
Nigel Chamberlain -
Paraplyet är robust och känns välgjort, det enda som sviker det är kvaliteten på axelväskan, det är verkligen praktiskt att ha den här eftersom du kan slänga den över axeln på väg ut, sömmen delas på min inuti första veckan har jag stickat om den och än så länge håller den i sig. Men det känns väldigt tunt.
Kunde Amazon -
Nonostante un piccolo inconveniente ( si è rotto un ribaltino tieni asta)..ho contattato via mail il servizio clienti che mi ha immediatamente riconosciuto la garanzia biennale mandandomi immediatamente un nuovo ombrello sostitutivo. Gentilissima e disponibile la signora Emma del teem assistenza clienti. In sintesi ottima azienda dove poter comprare ad occhi chiusi. La consiglio.
Joe Wyatt -
Äntligen ett paraply som inte går sönder efter någon vecka ! Det är lite tungt men det är priset att betala för ett mycket effektivt paraply antar jag! Jag rekommenderar definitivt den här produkten.
Mr P. Cater -
Ett bra och robust paraply
K B. -
Jag bor vid kusten som ofta blåser såväl som blött. Detta paraply ger det perfekta svaret. Den är också stark och bekväm att hålla i och kontrollera.
Míriam torrent -
Excelente relación calidad precio. Es un paraguas grande pero no descomunal. Es bonito, robusto y esta fabricado con materials de calidad. El mango es cómodo de asir. Resiste el viento y es muy impermeable,no gotea demasiado cuando lo pliegas.Es un poco pesado, men compensa con todo lo demás.
Amazon kund -
Det bästa paraplyet jag någonsin ägt
marcel -
Bra produkt!
Graham H. -
Välgjort paraply.
A. Thomalla -
Dieser Schirm erfüllt all das, was ich an anderen Schirmen bisher vermisst habe.Er ist bei Regen und Sturm wirklich einmalig. Einziges Manko, dafür kann allerdings der Schirm nichts, er ist schwer gegen den Sturm zu halten.Von mir gibt es eine klar Kaufempfehlung!
spjutiga -
Strålande paraply, utmärkt i vinden, skulle rekommendera.
andrew Buchan -
Håller mig torr bara jobbet. Skulle rekommendera.
Amazon kund -
Högkvalitativ produkt, perfekt storlek för 2 personer för att skydda sig från väder och vind. Jag rekommenderar definitivt. Kommer med 2 års garanti och bra kundservice om du behöver kontakta dem
Dimitrios Samios -
fint starkt paraply